  • 1. Data: 2007-05-09 12:36:51
    Temat: GUS - sprawozdanie z dzialnosci za 2006
    Od: f...@o...pl

    Czesc,

    jak wyglada sprawa z "obowiazkiem" zlozenia informacji statystycznej
    do GUS z prowadzenia dzialalnosci gospodarczej za 2006. Przyszedl
    liste z GUS (zwykly) i pani dzwonila, ze mam obowiazek. Ale znajomemu
    koledze nie.

    Wiec jest jakis obowiazek i zwiazana z tym kara za brak zlozenia????

  • 2. Data: 2007-05-09 12:50:25
    Temat: Re: GUS - sprawozdanie z dzialnosci za 2006
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2007 14:36:51 +0200, fake napisał(a):

> [...]
    > do GUS z prowadzenia dzialalnosci gospodarczej za 2006. Przyszedl
    > liste z GUS (zwykly) i pani dzwonila, ze mam obowiazek. Ale znajomemu

    Ofiary są losowane. Trafiło na ciebie.

    > Wiec jest jakis obowiazek i zwiazana z tym kara za brak zlozenia????

    2 razy tak.

  • 3. Data: 2007-05-09 12:51:59
    Od: "BP" <a...@f...it>

    Im wiecej dzialalnosci w REGONIE, tym wieksze prawdopodobienstwo, ze Cie
    zaczepia.

    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/

  • 4. Data: 2007-05-09 14:27:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> w

    > Ofiary są losowane. Trafiło na ciebie.
    > 2 razy tak.

    A jaka jest kara za brak złożenia kwitu, którego nie otrzymałem -- a że
    wysłali to wiem, bo dzwonili, z ponagleniem, że mam odpowiedzieć.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-05-09 14:47:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:070509.162717.pspp.105@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > A jaka jest kara za brak złożenia kwitu, którego nie
    > otrzymałem -- a że
    > wysłali to wiem, bo dzwonili, z ponagleniem, że mam
    > odpowiedzieć.

    Ja to zawsze olewałem i żadna kara w świecie rzeczywistym nie
    zaistniała, a trafiło to na mnie trzykrotnie.

    Ale fakt, że współczuję ludziom z GUS. Oni to po prostu muszą
    zrobić.

    marekz

  • 6. Data: 2007-05-09 20:15:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2007, f...@o...pl wrote:

> [...]
    > do GUS z prowadzenia dzialalnosci gospodarczej za 2006. Przyszedl
    > liste z GUS (zwykly) i pani dzwonila, ze mam obowiazek. Ale znajomemu

    ...mnie tam kiedyś też wylosowali. Posłałem.

    pzdr, Gotfryd