  • 1. Data: 2007-05-08 20:56:43
    Temat: PIT 36 zapomnialosie :)
    Od: spider <s...@W...pl>

    Witam, rozliczalem dziewczyne, PIT 36 (praca za granica w IRL + praca w
    Polsce) i zapomnialem ze oprocz dochodu z umowy o prace miala jakies 850
    zl z umowy zlecenia. Wyslalismy zeznanie, zaplacilismy podatek i sie
    zastanawiamy co teraz. Wysylac korekte z odpowiednim wyjasnieniem czy
    sobie darowac zwlaszcza ze po dopisaniu tej kwoty i skladek wychodzi ze
    powieniem zaplacic podatek mniejszy o jakies 10 zl? Czy moze dla
    swietego spokoju wyslac im ta korekte? Pozdrawiam serdecznie.
    --
    spider

  • 2. Data: 2007-05-08 21:09:27
    Temat: Re: PIT 36 zapomnialosie :)
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > powieniem zaplacic podatek mniejszy o jakies 10 zl? Czy moze dla
    > swietego spokoju wyslac im ta korekte? Pozdrawiam serdecznie.

    Wyslij ... nie czekaj aż cię wezwą. Tzn. ją wezwą.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-05-08 23:55:12
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "spider" <s...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > powieniem zaplacic podatek mniejszy o jakies 10 zl? Czy moze dla swietego
    > spokoju wyslac im ta korekte? Pozdrawiam serdecznie.

    Złożyć korekte z wyjasnieniem.

  • 4. Data: 2007-05-09 06:51:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 08 May 2007 23:09:27 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Wyslij ... nie czekaj aż cię wezwą. Tzn. ją wezwą.

    I tak prawdopodobne że wezwą. Przynajmniej u mnie, na 2 korekty (ah, cóż
    za próbka statystyczna;) ) 2 razy musiałem przychodzić z papierami.
    p. m.