  • 1. Data: 2003-10-03 20:19:46
    Temat: Gdzie MSR 19 (IAS 19)
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    Mam gorącą prośbę do użytkowników!

    Czy wie może ktoś z Was gdzie mogę zassać w necie tekst międzynarodowego
    standardu rachunkowości nr 19 dotyczącego świadczeń pracowniczych (najlepiej
    w polskiej wersji, ale może być w ostateczności tekst w języku angieslkim)
    Sprawa jest pilna, będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.

    Kasper
    mail to: f...@o...pl
    ======================

  • 2. Data: 2003-10-06 13:26:33
    Temat: Re: Gdzie MSR 19 (IAS 19)
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasper" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w polskiej wersji, ale może być w ostateczności tekst w języku angieslkim)
    > Sprawa jest pilna, będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.
    W niecie bedzie ciezko - moze jakis "zboczeniec" udostepnia to na kaazaa lub
    podobnym sofcie.
    Na www nie udalo mi sie znalezc, a juz szczegolnie po polsku. Jezeli Ci sie
    uda znalezc, to poprosze o linka...

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk

  • 3. Data: 2003-10-06 14:42:36
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Na www nie udalo mi sie znalezc, a juz szczegolnie po polsku.

    A po angielsku znalazłeś ??