  • 1. Data: 2005-12-01 17:47:13
    Temat: F-ra VAT - czas na wystawienie
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam

    Wiem że mam 7 dni na wystawienie faktury vat od momentu wykonania
    usługi. A jak sprawa wygląda w przypadku wykonania usługi ostatniego
    dnia miesiąca?? Czy mam kolejne 7 dni czy muszę jeszcze w tym samym
    miesiącu wystawiać fakturę??

    żółtodziób -

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2005-12-02 21:05:17
    Temat: Re: F-ra VAT - czas na wystawienie
    Od: "stefan" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jak sprawa wygląda w przypadku wykonania usługi ostatniego dnia
    > miesiąca?? Czy mam kolejne 7 dni czy muszę jeszcze w tym samym miesiącu

    Tak,dalej masz 7 dni na wstawienie f-ry
    sprzedaż jednak musisz zaliczyć do miesiąca,
    w którym faktycznie dokonałeś usługi

    Stefan

  • 3. Data: 2005-12-06 12:38:33
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 02-12-2005 22:05, Użytkownik stefan napisał:

    > Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tak,dalej masz 7 dni na wstawienie f-ry
    > sprzedaż jednak musisz zaliczyć do miesiąca,
    > w którym faktycznie dokonałeś usługi
    >
    > Stefan

    dlaczego?

  • 4. Data: 2005-12-06 13:05:28
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/6/2005 1:38 PM, Użytkownik gonia napisał:

    > dlaczego?

    np. dlatego, że art. 12 ust. 3a updp

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-12-06 14:03:24
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 06-12-2005 14:05, Użytkownik du hast mich gefragt napisał:

    > np. dlatego, że art. 12 ust. 3a updp

    ok, od razu założyłam że chodzi o fizycznych
    przy prawnych niestety nie ma tej mozliwości
    art.14 1f

  • 6. Data: 2005-12-06 15:34:50
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/6/2005 3:03 PM, Użytkownik gonia napisał:

    > ok, od razu założyłam że chodzi o fizycznych
    > przy prawnych niestety nie ma tej mozliwości
    > art.14 1f

    a cóż to za odrębne przepisy o których mowa w pkt 3?

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-12-07 09:16:57
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 06-12-2005 16:34, Użytkownik du hast mich gefragt napisał:

    > a cóż to za odrębne przepisy o których mowa w pkt 3?

    ustawa VAT która pozwala na wystawienie faktury 7 dni po terminie, i
    dawno temu wykreślono zapis, który mówił, że jest 7 dni, ale nie później
    niż do końca miesiąca.