  • 1. Data: 2003-01-10 18:08:47
    Temat: Re: Hilfe!
    Od: "Sławek" <w...@p...multinet.pl>

    Dąż grzeczny dla poborcy lub komornika to może naliczą ci mniejsze koszty
    egzekucji a poza tym płać Panie radny!!!

  • 2. Data: 2003-01-10 18:33:19
    Temat: Hilfe!
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Czy mogę liczyć na pomoc?

  • 3. Data: 2003-01-10 18:54:12
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Grzegorz <m...@h...com> wrote:
> [...]
    diety
    > radnego.
    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką

    Ledwo radnym został i już ma kłopoty.Takie wspaniałe pomysły miałeś,a nie
    wiesz jak sobie ze zwykłą egzekucją poradzić?
    Ja mam bardzo prosty pomysł.Trzeba uregulować długi i to wszystko.

    LUDZIE patrzcie kogo wybieracie,kto zostaje radnym i inszym
    urzędnikiem.To zgroza aby ludzie niepłacący długów,lub robiący inne
    przekręty zasiadali w Radach miejskich lub gminnych.Co z tego wynika
    widać gołym okiem.I jeszcze taki ma czelność publicznie się do tego
    przyznawać i szukać ratunku.To już jest bliski koniec naszej RP-państwa
    bezprawia

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 4. Data: 2003-01-10 21:30:30
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@h...com:

> [...]
    > radnego.
    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką

    Zauważyłem że poprzednie odpowiedzi nie za bardzo ci pomogły wiec ja
    spróbuję:

    - dobrze spełniaj swoje obowiązki radnego.
    - nie kombinuj nic dla siebie tylko dąż do rozwoju swojego regionu
    - pilnuj władz centralnych aby czyniły to samo
    - zanim sie obejrzysz, w kraju bedzie troche lepiej, może zona zacznie
    pracować, a może ty zdobędziesz dobrą pracę i spokojnie bedziesz mogł
    zapłacić długi które narobiłeś - w końcu jak mniemam, jako radny, jesteś
    człowiekiem inteligentnym, wykształconym i zaradnym.
    - piętnuj wszelkiego rodzaju afery, oszustwa, tych radnych, senatorów i
    posłów którzy nie spełniają w/w norm, pomagaj zwykjłym ludziom a nie
    kolegom a wtedy może i oni spojrząna ciebie łaskawym okiem i ci pomogą.
    Mam nadzieję że pomogłem
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 5. Data: 2003-01-10 21:39:42
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > radnego.
    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką

    Re : Poprzez zrzeczenie się mandatu radnego. Jako bardzo logiczne
    uzasadnienie proponuję podać fakt zadania powyższego pytania grupie
    dyskusyjnej.
    Przykro mi, ale bez poważania. AR.

  • 6. Data: 2003-01-10 21:48:19
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał > > Czy mogę liczyć na
> [...]
    > urzędnikiem.To zgroza aby ludzie niepłacący długów,lub robiący inne
    > przekręty zasiadali w Radach miejskich lub gminnych.Co z tego wynika

    dla niektórych to nie wybory , a zawołanie:
    do koryta panowie, DO KORYTA :-(((((

    ot polska właśnie ;-)

    Ps.
    były radny ( II kadencji ), już mądrzejszy :-)))
    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2003-01-10 21:54:50
    Od: "kakrysa" <k...@w...pl>

    > - dobrze spełniaj swoje obowiązki radnego.
    <cut>
    > - piętnuj wszelkiego rodzaju afery, oszustwa, tych radnych, senatorów i
    > posłów którzy nie spełniają w/w norm, pomagaj zwykjłym ludziom a nie
    > kolegom a wtedy może i oni spojrząna ciebie łaskawym okiem i ci pomogą.

    Taa ale to bylo przeciez na plakatach wyborczych.
    teraz czas na rzeczywistosc :D

  • 8. Data: 2003-01-10 22:14:01
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > <cut>
    >
    > Taa ale to bylo przeciez na plakatach wyborczych.
    > teraz czas na rzeczywistosc :D

    Wbrew pozorom, mówiłem w pewnym sensie poważnie!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

  • 9. Data: 2003-01-13 09:40:29
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Grzegorz wrote:
    > Czy mogę liczyć na pomoc?
    > Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z
    > diety radnego.

    A na jaką ty pomoc liczysz prawdziwku?? ma ktoś za ciebie spłacić dług??

    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką
    > dzieci.

    Jaki ty jesteś biedny, ludzie nie maja pracy i są jedynymi żywicielami
    rodziny i nie sa na tyle bezczelni żeby z takimi tekstami wyjeżdżać, a ty
    buraku jeden wstydził byś sie o coś takiego pytać.
    A rade mam jedną jak najszybciej zrzecz się mandatu jeleniu z Jeleniej Góry.

    > Dziękuję B.R.

    Nie ma za co.

    Ps.
    No i jak tu iść na wybory jak startują w nich tacy ludzie.

    galis

  • 10. Data: 2003-01-13 23:44:49
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    > radnego.
    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką

    ZAL MI TYCH DZIECI
    GNOJKU !!