  • 1. Data: 2006-02-17 11:06:51
    Temat: Głupia pomyłka w VAT-7
    Od: "news.tpi.pl" <p...@g...pl>

    Złożyłem właśnie nowy formulaż VAT-7 i na kopii zauważyłem że nie wypełniłem
    pola nr 40 czyli sumy podstaw opodatkowania (siła przyzwyczajenia - na
    starym VAT-7 nie było tego pola). Wszystko inne jest wypełnione i obliczone
    prawidłowo. Składać korektę, czy nie składać, oto jest pytanie.

  • 2. Data: 2006-02-17 11:18:28
    Temat: Re: Głupia pomyłka w VAT-7
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > starym VAT-7 nie było tego pola). Wszystko inne jest wypełnione i obliczone
    > prawidłowo. Składać korektę, czy nie składać, oto jest pytanie.

    W moim urzędzie jak złożysz korektę, to będzie od razu kontrola, dziś
    lub jutro. :) Nawet przy korektach nie zmieniających należności.
    Także jeśli chcesz korygować, to upewnij się że wszystko masz cacy w
    papierach, bo głupio np. w takiej sytuacji, kiedy masz prawie pewną
    kontrolę (fakt - dosyć rutynową), nie mieć wydrukowanego rejestru,
    bo zabrakło toneru w drukarce.

    Ale moim zdaniem to jest oczywista pomyłka i co najwyżej wezwą Cię
    żebyś dopisał. Albo w ogóle oleją temat.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-02-17 11:38:52
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To oczywista pomyłka. W sumie wg nowej ordynacji podatkowej oczywiste
    błędy(lub braki) US może sam poprawić. Tylko nie pamiętam czy ten zapis wszedł
    od stycznia 2006 czy wcześniej.

  • 4. Data: 2006-02-17 11:56:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > Ale moim zdaniem to jest oczywista pomyłka i co najwyżej wezwą Cię
    > żebyś dopisał. Albo w ogóle oleją temat.

    Przy pit 4 mnie wez=wali kiedys, jak zapomnialem wpisac sume. No mailem
    jedna pozycje wiec po co bede sumowal ;))))

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj