  • 1. Data: 2010-02-22 19:47:52
    Temat: Google Adwords i rozliczenie vat przez osobe fizyczna - cd
    Od: "Evanduril" <m...@m...org>

    W wielkim skrocie: nie posiadam zarejestrowanej firmy, w google adwords
    zamowilem reklame. Wg informacji kredytowej oraz US ze wzgledu na fakt, ze
    robilem strony na umowy o dzielo, prowadze dzialalnosc gospodarcza i musze
    sie rozliczyc z VAT z importu uslug z UE (owa reklama na google) we wlasnym
    zakresie.
    Usluga sie skonczyla pod koniec stycznia. VAT-R zlozylem wczesniej.
    Nie mam faktury od Google.
    Google nie pobralo ode mnie zadnych pieniedzy (wprowadzalem kupon
    promocyjny).
    W informacjach o platnosci mam obciazenia w wysokosci:
    - 20 zl za aktywacje uslugi
    -14,42 zł za klikniecia w reklame

    Pytanie jest nastepujace: czy pomimo braku faktury i jakiegokolwiek
    zaciagniecia ode mnie pieniedzy, nadal mam skladac VAT-9M i rozliczac sie z
    tych 34,42 w urzedzie do 25 lutego, czy czekac na fakture ?

    --
    Jacek Sawicki
    http://www.motocykl.org