  • 1. Data: 2010-02-21 02:55:42
    Temat: Reklama darmowej przez rok księgowej
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    http://www.taxcare.pl/lpp/tcm/nie-plac-przez-rok/ind
    ex.html
    Obsługa księgowa
    w Warszawie za 0 zł
    przez rok!

    + nawigacja GPS
    w prezencie
    Wyślij formularz!

    Czy to nie jakiś kawał na prima aprilis? Ciekawa jestem ile firm się na
    to pochęci.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-02-21 03:18:48
    Temat: Re: Reklama darmowej przez rok księgowej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > w prezencie
    > Wyślij formularz!
    >
    > Czy to nie jakiś kawał na prima aprilis? Ciekawa jestem ile firm się na

    czemu kawał.
    Raczej przynęta na zwierzynę.
    Oczywiscie szczegółów się nie dowiesz ze strony internetowej, a pewnie
    wyglądają tak, że jak raz się dasz złapać to potem możesz zrezygnować
    tylko przez odcięcię sobie łapy.

  • 3. Data: 2010-02-21 20:33:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-21 03:55, Animka pisze:
    > Czy to nie jakiś kawał na prima aprilis? Ciekawa jestem ile firm się na
    > to pochęci.
    Skoro już dajesz jakiś link do strony, to przeczytaj, co tam jest
    napisane małym drukiem. Wszystko jasne?
    Maciek