    From: 123 <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ** HELP?** księgowanie i VAT z importu
    Date: Wed, 01 Oct 2003 17:37:37 +0200

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów byłby tak miły i zdradził mi tajemnicę
    księgowania kosztów i VATu z faktury importowej.

    Do tej pory nie bawiłem się w takie klocki.
    ( granica i oclenie - naprawdę - Meksyk )
    1. Prowadzę księgę przychodów i rozchodów.
    2. Jestem płatnikiem i ewidencjonuję VAT ( przychody, koszty )
    3. Mam fakturę na ok 1500 Euro - zapłaconą gotówką w banku Odbiorcy za
    granicą.
    4. Dokument SAD z wyliczonym i zapłaconym VATem.
    1. z jaką datą wprowadzić zakup do ewidencji VAT oraz PKPIR ? ( faktura z
    30 wrzesień, SAD z 1 październik )
    2. po jakim kursie EURO wprowadzić zakup do księki i ewidencji VAT ( kurs
    z dokumentu SAD - jest jakiś dziwnie niski !)
    z góry dziękuję za pomoc i liczę na odpowiedź mądrej głowy.
    pzdr 123