    From: wytnij to <"cbpawex(wytnij to)"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Handel Używkami na Allegro
    Date: Tue, 13 Mar 2007 00:45:34 +0100

    Witam,

    Chciałbym Panowie zapytać o taką rzecz:
    Mam rodzinę w Stanach i dostaję od nich paczki z używanymi rzeczami
    które potem sprzedaję na allegro - jak zorientowałem się co idize
    najlepiej to tylko to mi ślą, ale teraz mam już obroty ok 2000 zł
    miesięcznie - czy jako zupełnie prywatna osoba mam odprowadzać podatki
    od tego? Czy mam odprowadzać VAT ? czy mam płacić jakiś podatek obrotowy
    czy dochodowy? zaznaczam że te rzeczy są używane!

    Ok jeśli mam płacić (ale tego jeszcze nie wiem) to ile? od zysku? czy od
    obrotu? czy VAT też?

    Swoją drogą powinien być jakiś ryczałt - jak go nie ma a muszę płacić
    jakieś podatki to gratulacje dla naszego kochanego Państwa - zdusić
    własną inicjatywę !

    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpwiedzi.