  • Data: 2008-01-15 21:37:30
    Temat: Handel z firma z Czech!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam dzialalnosc (Rycalt i jednoczesnie jestem Vatowcem)

    Jakie warunki musze spelnic aby moc handlowac z czeska firma
    hanlowac tzn konkretnie chodzi mi o mozliwosc zakupow od nich i mozliwosc
    odliczania Vat-u

    Jakis Euro Nip albo cos podobnego
    Co oprocz tego jest mi potzebne?

    Jesli juz bede mial wszytkie niezbedne formalnosci to jak to wyglada w
    praktyce

    Vat w Polsce na ten towar ktory mnie interesuje to 22% nie wiem jeszcze jak
    wyglada sprawa w Czechach ale jesli bedzei inny Vat to jak sie cos takiego
    ksieguje? tak po krotce
    dzieki