  • 1. Data: 2005-07-19 06:42:41
    Temat: I ZNOW PYTANIE O STAWKE VAT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Sprawa wyglada tak:
    Sprzedaję towar firmie niemieckiej, ale mam go zawiezc na Ukrainę. Co ustawa
    VAT mowi na ten temat? Bede wdzieczny za podpowiedz.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-07-19 09:24:40
    Temat: Re: I ZNOW PYTANIE O STAWKE VAT
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Adamski napisał(a):
> [...]
    > Sprzedaję towar firmie niemieckiej, ale mam go zawiezc na Ukrainę. Co ustawa
    > VAT mowi na ten temat? Bede wdzieczny za podpowiedz.

    Z uwagi na to że towar został wywieziony poza teren Wspólnoty, bez
    przemieszczania pomiędzy krajami UE, i zostało to potwierdzone SADem,
    mamy tutaj do czynienia z EXPORTEM.

    AlterNative
    http://grid.livenet.pl/news.php

  • 3. Data: 2005-07-19 09:34:14
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Z uwagi na to że towar został wywieziony poza teren Wspólnoty, bez
    > przemieszczania pomiędzy krajami UE, i zostało to potwierdzone SADem, mamy
    > tutaj do czynienia z EXPORTEM.

    Dziekuje

    Adam