  • 1. Data: 2004-06-26 16:45:00
    Temat: INSERT
    Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Czy ma ktos jakies doswiadczenie w kontaktach z ta firma

    pozdrawiam
    WaldemarW

  • 2. Data: 2004-06-26 17:44:04
    Temat: Re: INSERT
    Od: "JDLewkowscy" <d...@p...pl>

    Użytkownik "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ma ktos jakies doswiadczenie w kontaktach z ta firma
    >
    > pozdrawiam
    > WaldemarW

    witam
    to zalezy o jakie kontakty ci chodzi, jesli np. o serwis / hotline to moim
    zdaniem dziala fatalnie - bardzo trudno sie do nich dodzwonic, szczegolnie
    kolo 10. 25. kazdego miesiaca. poza tym programy, choc sam ich uzywam
    (rachmistrz i subiekt w wersjach dla windows), jak dla mnie troche zbyt
    ograniczone (malo elastyczne). dziwna jest tez bardzo nowa polityka firmy,
    gdzie przy upgrade programu trzeba zwrocic stara licencje, a placi sie
    praktycznie tyle co za nowy program. wszelkie servis packi, ktore ukazywac
    sie beda sa platne (podobno, tak powiedzial mi sprzedawca). troche to dziwi,
    bo najczesciej serwis packi zawieraja poprawki bledow, ktore wyprodukowali
    programisci.czyli jak to czesto bywa placimy za nie swoje bledy

    pozdrawiam
    leo

  • 3. Data: 2004-06-26 18:07:27
    Od: b...@o...pl

    witam

    jeśli chodzi o kwestię kontaktu z hot line w 100% zgadzam się z
    przedmówcą. sprzedawałem oprogramowanie insertu i
    niekiedy trafiały się problemy. udawało się dodzwonić do konsultanta
    po około 3 dniach, a co najśmieszniejsze duża ilość pytań
    pozostawała bez odpowiedzi.kilka razy nawet zostałem przez
    konsultanta opierniczony. przeszedłem na CDN.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-27 10:24:30
    Od: "brzdac" <q...@g...pl>

    dla mnie _kpina_ bylo to ze konsultant po zgloszeniu ewidentnego bledu przy
    rejestrowaniu korekty zakupu wpieral mi ze "to dokladnie tak powinno
    dzialac". Moim zdaniem powinni tam (na infolinii) sadzac ludzi ktorzy nie
    tylko znaja klawiszologie ale i przy okazji powinni znac zadania do ktorych
    dany program sluzy (praktycznie)

    moja ogolna ocena oprogamowania - nie najgorsze, ale pomoc techniczna przyda
    sie tak naprawde chyba tylko przez pierwszy tydzien pracy z programami
    (podstawy)

    pozdr.
    brzdac

  • 5. Data: 2004-06-27 19:37:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Do niedawna chwaliłem sobie te programy (rachmistrz i subiekt dla windows)
    Ale teraz odkąd zrobili wersję GT to bardzo mi sie nie podobają. Poza tym
    przy przejściu na nową wersję nie przeniosło wszystkich danych.
    Kontaktu z firmą nigdy nie próbowałem nawiązać.

    PawełJ