    From: "JDLewkowscy" <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: INSERT
    Date: Sat, 26 Jun 2004 19:44:04 +0200

    Użytkownik "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    news:cbk8t2$1kj$1@news.onet.pl...

    > Czy ma ktos jakies doswiadczenie w kontaktach z ta firma
    >
    > pozdrawiam
    > WaldemarW

    witam
    to zalezy o jakie kontakty ci chodzi, jesli np. o serwis / hotline to moim
    zdaniem dziala fatalnie - bardzo trudno sie do nich dodzwonic, szczegolnie
    kolo 10. 25. kazdego miesiaca. poza tym programy, choc sam ich uzywam
    (rachmistrz i subiekt w wersjach dla windows), jak dla mnie troche zbyt
    ograniczone (malo elastyczne). dziwna jest tez bardzo nowa polityka firmy,
    gdzie przy upgrade programu trzeba zwrocic stara licencje, a placi sie
    praktycznie tyle co za nowy program. wszelkie servis packi, ktore ukazywac
    sie beda sa platne (podobno, tak powiedzial mi sprzedawca). troche to dziwi,
    bo najczesciej serwis packi zawieraja poprawki bledow, ktore wyprodukowali
    programisci.czyli jak to czesto bywa placimy za nie swoje bledy

    pozdrawiam
    leo