  • 1. Data: 2003-04-03 12:02:22
    Temat: IP-dowodem?????
    Od: "MP" <m...@p...onet.pl>

    czy mozna sprawdzic przez IP skąd wysłane są e- maile .czy jest to dowód
    rzeczowy np.w sadzie?????

  • 2. Data: 2003-04-03 12:59:28
    Temat: Re: IP-dowodem?????
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    > czy mozna sprawdzic przez IP skąd wysłane są e- maile .czy jest to dowód
    > rzeczowy np.w sadzie?????

    Z tego co wiem - w normalnych sytuacjach ustalenie skad zostal wyslany mail
    jest technicznie mozliwe, choc nie zawsze proste. Wymaga wspolpracy
    providerow, adminow, itp..... i chyba potrzebny jest jakis nakaz
    prokuratora.
    Po prostu sledztwo.

    A czy to jest dowodem w sądzie..... to juz pewnie zalezy od sadu,
    od bieglych, ktorych powola, itp..... Przeciez w tym kraju nie ma nic
    pewnego.

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2003-04-03 23:13:08
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Latet -----###
> [...]
    > jest technicznie mozliwe, choc nie zawsze proste. Wymaga wspolpracy
    > providerow, adminow, itp..... i chyba potrzebny jest jakis nakaz

    czasami bardzo łatwe - warszawiak gdańszczaninowi takie rzeczy pisze,
    no, no, no...

    > A czy to jest dowodem w sądzie..... to juz pewnie zalezy od sadu,
    > od bieglych, ktorych powola, itp..... Przeciez w tym kraju nie ma nic
    > pewnego.

    może być dowodem...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-04 07:00:40
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Ścieżkę do wysyłającego można ustalić, ale skąd wiadomo czy wysyłający
    korzystał ze swojego komputera ?
    Może był np. w kawiarence internetowej.

    M.K.