  • 1. Data: 2003-04-03 12:19:17
    Temat: ile umow?
    Od: "stranGer" <N...@p...plNOSPAM>

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    Dreczy mnie problem nastepujacy: Pracuje na umowe o prace, oprocz tego w tym
    roku mialem juz kilka umow o dzielo z inna firma. Mam mozliwosc podjecia
    kolejnych umow o dzielo w innej firmie. Zrodzila sie u mnie nastepujaca
    watpliwosc - Ile w roku mozna takich umow podpisac? Czy istnieja na tej
    plaszczyznie jakies ograniczenia? Nie znam sie na tym zupelnie, prosze o
    wyrozumialosc.

    pozdrawiam

    stranGer

  • 2. Data: 2003-04-03 13:00:47
    Temat: Re: ile umow?
    Od: "SapeR" <s...@i...pl>

    "stranGer" <N...@p...plNOSPAM> wrote in message
> [...]
    > watpliwosc - Ile w roku mozna takich umow podpisac? Czy istnieja na tej
    > plaszczyznie jakies ograniczenia? Nie znam sie na tym zupelnie, prosze o

    Nie ma zadnych ograniczen - mozesz zawierac umow o dzielo ile chcesz !

    pozdr

    sap