  • 1. Data: 2003-04-03 09:04:30
    Temat: Kupno mieszkania a Pit
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

    Witam!
    chodzi o to ze kupilam mieszkanie w 2002 r, teraz sie rozliczam za tamten
    rok a moje dochody sa dosc niskie, nawet bardzo niskie jakies 1200 zl za
    caly rok, tak jakos wyszlo, wiec czy moga sie doczepic skad wzielam
    pieniadze na chate?
    dodam ze chata jest na raty z banku no i kwota nieduza 60 tys.
    Beata

  • 2. Data: 2003-04-03 09:04:38
    Temat: Re: Kupno mieszkania a Pit
    Od: "JAREMA" <k...@p...onet.pl>

    > czy moga sie doczepic skad wzielam
    > pieniadze na chate?
    > dodam ze chata jest na raty z banku no i kwota nieduza 60 tys.

    Mogą się czepiać. Potencjalnie jesteś osobą posiadającą środki z
    czarnego sektoru, ukrywasz dochody, żeby nie płacić podatków, czyli
    potencjalny przestępca. Ale jeśli udowodnisz, że opłaciłaś mieszkanie
    kredytem, to się muszą odczepić :-)
    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2003-04-03 09:12:40
    Temat: Odp: Kupno mieszkania a Pit
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

> [...]
    > Artur
    >
    > Z tym udowodnieniem ze to na kredyt to chyba nie bedzie problemu, sa na to
    przeciez dokumenty.... no nic poczekamy zobaczymy.
    Ja przestepca? no wiesz:-)) czlowiek haruje cale zycie aby na starosc(30
    lat) sobie chate kupic:-)
    pozdrowka
    Beata

  • 4. Data: 2003-04-03 09:52:31
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez dokumenty.... no nic poczekamy zobaczymy.
    > Ja przestepca? no wiesz:-)) czlowiek haruje cale zycie aby na starosc(30
> [...]
    ----------------------------
    No wiesz 30lat to starość i już mieszkanie czy to nie za szybko ? Ale
    poważnie ty od tego zarobku w roku coś odliczasz w związku z tym mieszkaniem
    chyba nie bo nie masz od czego .To że na kredyt to troche rozwiązuje
    ewentylane problemy z US ale nie do końca jeśli zarobki dalej masz takie
    mierne to raczej chyba nie masz z czego żyć a juz napewno spłacać raty.Może
    wcześniej lepiej zarabiałaś więc już miałaś jakieś zasoby gotówki.Nie wiem
    czy skarbowy ma informacje o zakupie przez ciebie tego mieszkania jak była
    umowa to pewnie tak w takim razie możesz liczyć że skrabowy się do ciebie
    odezwie..To 1200 to jest roczne a nie miesięczne ?
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-03 10:09:54
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

> [...]
    > umowa to pewnie tak w takim razie możesz liczyć że skrabowy się do ciebie
    > odezwie..To 1200 to jest roczne a nie miesięczne ?

    Skladalm noramlny pit tak 1200 zl za rok bo to na 1/8 etatu, nic z chaty nie
    odliczalam.
    A urzad na pewno wie ze kupilam chatke bo przeciez tam cos w tamtym roku
    skladalam informacje o kupnie.
    Teraz tylko jak udowodnic ze mama splaca raty tej chaty, kurcze, ale tak to
    jest porzadny czlowiek musi sie tlumaczyc i gryzc,a przestepca ma to gdzies,
    to tak na marginesie.
    Dzieki wogole za wszelkie uwagi.
    Beata

  • 6. Data: 2003-04-03 10:13:19
    Od: "JAREMA" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    tak to
    > jest porzadny czlowiek musi sie tlumaczyc i gryzc,a przestepca ma to

    Taka spłata kredytu przez mamę to też wg skarbowego przestępstwo.
    Przecież to jest darowizna, czyli coś, za co płaci się podatek :-((((
    W tym państwie tak jest, że aby zwiększyć wykrycie przestępstw, robi się
    przestępców z uczciwych ludzi :-((((
    Pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2003-04-03 10:24:16
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Artur
    >
    > cholerka gdzie ja zyje, na jakim swiecie?
    ide dalej myc podloge:-))to mnie na pewno wyluzuje
    pozdrowka
    Beata

  • 8. Data: 2003-04-03 10:34:41
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "JAREMA" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież to jest darowizna, czyli coś, za co płaci się podatek :-((((
    > W tym państwie tak jest, że aby zwiększyć wykrycie przestępstw, robi się
    Jeśli mama spłaca to darowizna ale część darowiz jest zwolniona od podatku
    niestety nie pamiętam kwot ale chyba coś koło 12000 tys w ciągu 5 lat od
    rodziców.Wiec moze to narazie wystarczy oczywiście jeśli mamę ma więszke
    zasoby finansowe.
    Wiola

  • 9. Data: 2003-04-03 13:12:19
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Beata:-)" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > pieniadze na chate?
    > dodam ze chata jest na raty z banku no i kwota nieduza 60 tys.

    Odpowiadam na serio, ale się nie obraź.
    Znajomy prawnik doradził kiedyś klientce, żeby powiedziała, że zarobiła "na
    ulicy".
    Inaczej już nie potrafili wybrnąć.

  • 10. Data: 2003-04-03 18:40:57
    Od: "Beata:-)" <b...@g...pl>

> [...]
    > Inaczej już nie potrafili wybrnąć.
    >

    > hmm...tez o tym myslalam, ale co jak to powiem to jzu do niczego nie moga
    sie przyczepic?
    A jak powie to facet?
    Beatka ubawiona