  • 1. Data: 2010-07-29 07:56:58
    Temat: Koszty prywatnego leczenie stomatologicznego
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    Witam,

    Czy koszt prywatnego leczenia stomatologicznego bedzie
    mozna odliczyc od podatku za rok 2010?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-07-29 12:17:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WOJSAL wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy koszt prywatnego leczenia stomatologicznego bedzie
    > mozna odliczyc od podatku za rok 2010?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-07-29 13:42:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 14:17:33 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Nie.

    Wyrok TK mówił tylko, że w przypadku PIT `lex retro non agit` dla zmian
    niekorzystnych,
    a tutaj nawet jeszcze może się obejść bez `retro`.
    Nie żebym miał złudzenia... ;)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-07-29 18:24:14
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 07:17:33 -0500, witek napisał(a):

    > Nie.

    i to jest niesprawiedliwe, bo tyle co NFZ gwarantuje w ramach pakietu ...
    powinno być zwracalne

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

  • 5. Data: 2010-07-29 18:41:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > i to jest niesprawiedliwe, bo tyle co NFZ gwarantuje w ramach pakietu
    > ... powinno być zwracalne

    To może sobie odlicz? To jest zabronione?
    Przecież jeśli masz rację, to wygrasz w sądzie :-)

  • 6. Data: 2010-07-29 18:44:19
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 09:56:58 WOJSAL <w...@n...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy koszt prywatnego leczenia stomatologicznego bedzie
    > mozna odliczyc od podatku za rok 2010?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    a ja mam pytanie związane z tematyką grupy:
    czy gabinet stomatologiczny to działalność gospodarcza jak kazda inna,
    czyli pełna rachunkowośc VATy i w związku z tym dają faktury ?

    rejestrują jakoś przychody ?

    --
    Rezydent

  • 7. Data: 2010-07-29 19:56:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > i to jest niesprawiedliwe, bo tyle co NFZ gwarantuje w ramach pakietu ...
    > powinno być zwracalne

    -> alt.pl.sejm

    ale szybciej ci pakiet zniosa niz cokolwiek zwrócą.
    wtedy bedzie sprawiedliwie.

  • 8. Data: 2010-07-30 20:49:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010, Rezydent wrote:

    > a ja mam pytanie związane z tematyką grupy:
    > czy gabinet stomatologiczny to działalność gospodarcza jak kazda inna, czyli
    > pełna rachunkowośc

    "DG jak każda inna" nie jest tożsama z PK. Dlaczego niby nie KPiR albo ryczałt?

    pzdr, Gotfryd