  • 1. Data: 2004-11-25 14:38:43
    Temat: Ile czasu mozna czekac na NIP euro
    Od: "LuK [Lucom]" <l...@u...TO.o2.pl>

    Witam!
    Mija juz prawie 4 tydzien, kiedy czekam na ten euro NIP (ten z PL z przodu).
    Normalnie to sie zaczynam wkurzac, ze to tyle trwa. Zaplanowalem sobie
    wyjazd na ten tydzien i chyba bede musial go przelozyc. Czy istnieja jakies
    sposoby aby dowiedziec sie czy ten NIP zostal mi juz przyznany i wyslany?

    pozdrawim
    luk

  • 2. Data: 2004-11-25 14:57:20
    Temat: Re: Ile czasu mozna czekac na NIP euro
    Od: "LuK [Lucom]" <l...@u...TO.o2.pl>

    wchodze na strone
    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/
    en/vieshome.htm
    wpisuje swoj NIP i wyskakuje Yes, invalid VAT number. Z ciekawosci wpisalem
    NIP ojca i sie pojawia No, invalid VAT number . Czyli analogicznie rzecz
    biorac moj NIP juz jakby "dziala" ? Moze ktos powiedziec mi telefon ten
    centrali , ktora sie zajmuje tymi NIP-ami? Moze zadzwonie i sie ich spytam?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-25 15:09:47
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Thu, 25 Nov 2004 15:57:20 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, LuK [Lucom]
    napisał(a):

> [...]
    > centrali , ktora sie zajmuje tymi NIP-ami? Moze zadzwonie i sie ich spytam?

    Ja też czekałem - no nie tak długo.
    Ale czekałbym dalej, gdybym przy okazji nie wstąpił do US.
    Tam się dowiedziałem, że dawno mam nadany - tylko trzeba odbierać
    osobiście.
    Nie wiem jak gdzie indziej - może u ciebie też taką zasadę stosują.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-11-25 16:31:35
    Od: "LuK [Lucom]" <l...@u...TO.o2.pl>

> [...]
    > Zbiór przepisów:
    > www.prawofirm.tk
    > There are never enough hours in a day, but always too many days before

    dzieki za porade, mi powiedzieli ze dostane poczta. Ale z dla pewnosci
    przejade sie jutro do US i sie zapytam
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-11-25 16:57:44
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    A ja w sumie mialem odebrac osobiscie, a przyslali bardzo szybko poczta.
    Chyba nie ma reguly ;)

    pozdrawiam cieplo,

    Plissken

  • 6. Data: 2004-11-26 06:51:34
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >wpisuje swoj NIP i wyskakuje Yes, invalid VAT number.

    Chyba powinno być: Yes, VALID vat number.

    Tak na marginesie, ogólnie dane posiadacza NIPa są anonimowe, ale gdy
    sprawdzałem jedną firmę litewską to na tej stronie byla i nazwa firmy, i jej
    adres. Ciekawe czy ujawnienie tych informacji zależy od kraju czy od
    posiadacza nipa? Ktoś coś wie??

    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.