  • Data: 2003-05-05 20:13:32
    Temat: Ile przysługuje urlopu
    Od: "Wanda" <d...@p...ze.spamem.interia.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Ile powinno mi się należeć urlopu w następującym przypadku:
    Pracowałam w firmie X do 30.04.2003 (pełny etat). Natomiast w firmie Y
    rozpoczęłam prace od 01.04.2003(pełny etat).
    W ciągu roku przysługuje mi 26 dni urlopu.
    W firmie X nie korzystałam wogóle z urlopu za 2003 rok ani nie został mi
    wypłacony ekwiwalent za niewykorzystany urlop z 2003 r. Ile dni w takim
    przypadku przysługuje mi w firmie Y.

    Wanda