  • 1. Data: 2003-05-05 20:13:32
    Temat: Ile przysługuje urlopu
    Od: "Wanda" <d...@p...ze.spamem.interia.pl.>

    Ile powinno mi się należeć urlopu w następującym przypadku:
    Pracowałam w firmie X do 30.04.2003 (pełny etat). Natomiast w firmie Y
    rozpoczęłam prace od 01.04.2003(pełny etat).
    W ciągu roku przysługuje mi 26 dni urlopu.
    W firmie X nie korzystałam wogóle z urlopu za 2003 rok ani nie został mi
    wypłacony ekwiwalent za niewykorzystany urlop z 2003 r. Ile dni w takim
    przypadku przysługuje mi w firmie Y.

    Wanda

  • 2. Data: 2003-05-06 05:55:42
    Temat: Re: Ile przysługuje urlopu
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Wanda" <d...@p...ze.spamem.interia.pl.> wrote in message
> [...]
    > W firmie X nie korzystałam wogóle z urlopu za 2003 rok ani nie został mi
    > wypłacony ekwiwalent za niewykorzystany urlop z 2003 r. Ile dni w takim

    IMHO przysługuje Ci ekwiwalent od byłego pracodawcy, a u nowego 9/12*26 dni
    czyli 19,5 w zaokr. 20 dni.

    Magda

  • 3. Data: 2003-05-06 19:44:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 6 May 2003 07:55:42 +0200, "Magdalena"
    <m...@o...pl> zakodował:

    >IMHO przysługuje Ci ekwiwalent od byłego pracodawcy,

    Zgadza się. W wysokości 3/12 x 26 = 6,5 zakrąglane zgodnie z
    rozporządzeniem w górę daje 7 dni

    > a u nowego 9/12*26 dni
    >czyli 19,5 w zaokr. 20 dni.

    Niestety, zaokrągla się tylko raz i w ciągu roku nie można otrzymać
    ponad 100% urlopu, czyli tu wychodzi 26-7 od poprzedniego, czyli 19.

    Tylko co to ma wspolnego z podatkami??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775