  • 1. Data: 2008-01-12 20:13:48
    Temat: Ile sie placic ZUSu ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Od prawie dwoch lat mam Dzialalnosc Gospodarcza i korzystam z obnizonego
    ZUSu. Placa 30% jest to okolo 90 zl na konto 51 i 190 zl na konto 52. Czy
    jak mi sie skonczy dwu-letni okres ulgowy to zaplace w przyblizeniu 300 zl
    na 51 i 630 zl na 52 (czyli razem jakies 930 zl) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-01-12 20:47:42
    Temat: Re: Ile sie placic ZUSu ?
    Od: "Adam Faszcza" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak mi sie skonczy dwu-letni okres ulgowy to zaplace w przyblizeniu 300 zl
    > na 51 i 630 zl na 52 (czyli razem jakies 930 zl) ?

    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35
    Z dobrowolnym chorobowym 782,66, bez niego - 742,92. To za grudzień 2007.
    Od stycznia będzie troszkę mniej, bo składka rentowa spoada z 10% na 6%.

    Pzdr!
    Adam

  • 3. Data: 2008-01-12 21:30:07
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Fantom napisał:
> [...]
    > jak mi sie skonczy dwu-letni okres ulgowy to zaplace w przyblizeniu 300 zl
    > na 51 i 630 zl na 52 (czyli razem jakies 930 zl) ?

    bardzo prawdopodobne. Obecnie jest to co prawda niecale 800 zlotych...

  • 4. Data: 2008-01-13 10:02:16
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Adam Faszcza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2007.
    > Od stycznia będzie troszkę mniej, bo składka rentowa spoada z 10% na

    Taaa.... za grudzień było do zapłaty łącznie 289,97zł, natomiast za
    styczeń mimo obniżki składki rentowej, będzie 295,72zł z racji
    podniesienia obu podstaw...

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 5. Data: 2008-01-13 10:10:09
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Rafal... napisał:
> [...]
    >
    > Taaa.... za grudzień było do zapłaty łącznie 289,97zł, natomiast za
    > styczeń mimo obniżki składki rentowej, będzie 295,72zł z racji

    tak to jest, jak rzad mowi obnizka i pokazuje, ze obniza procenty, to
    wcale nie znaczy, ze koszty spadna... ;)

  • 6. Data: 2008-01-13 11:26:20
    Od: "Adam Faszcza" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal..." <r...@i...arpa> napisał w wiadomości

    > z racji podniesienia obu podstaw...

    No też prawda, niestety :/

    Pzdr!
    Adam

  • 7. Data: 2008-01-13 14:26:51
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > jak mi sie skonczy dwu-letni okres ulgowy to zaplace w przyblizeniu 300 zl
    > na 51 i 630 zl na 52 (czyli razem jakies 930 zl) ?

    nie zapomnij o koncie 53

  • 8. Data: 2008-01-13 18:42:12
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Czy

    > nie zapomnij o koncie 53

    Dzisiaj na nie nic nie place. Co to ?

    Fantom

  • 9. Data: 2008-01-13 19:42:47
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Fantom pisze:
    > Czy
    > zl

    > Dzisiaj na nie nic nie place. Co to ?
    >
    > Fantom

    Fundusz Pracy

  • 10. Data: 2008-01-14 06:22:13
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Fundusz Pracy

    To jest obowiazkowe ?? Od 1,5 roku nic takiego nie placilem

    Fantom