  • 1. Data: 2008-01-12 20:01:37
    Temat: Płacznik 7.02.001
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Dzień dobry

    Albo mam oczka kaprawe albo nie było.
    Może było ale nigdy za mało przypominać

    PIEPRZONY pŁACZNIK MA NOWĄ WERSJĘ

    7.02.001

    a poza tym wszyscy zdrowi

    pozdrawiam
    fart
    :)))))))))))))))))0

  • 2. Data: 2008-01-12 20:55:21
    Temat: Re: Płacznik 7.02.001
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    fart w <news:fmb6mh$j43$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Dzień dobry

    > Albo mam oczka kaprawe albo nie było.

    To pierwsze ;P

    > Może było ale nigdy za mało przypominać

    Skoro juz przypominasz, to byś napisał, że

    "
    Dokumenty rozliczeniowe za grudzień 2007 r., składane w styczniu 2008 r.
    mogą być przygotowane zarówno w wersji 7.01.001 jak i 7.02.001 programu
    PŁATNIK.

    Dokumenty rozliczeniowe począwszy od dokumentów za styczeń 2008 r. mogą być
    przygotowane wyłącznie w wersji 7.02.001 programu PŁATNIK.
    "

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-01-12 20:58:32
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Albo mam oczka kaprawe albo nie było.
    Może było ale nigdy za mało przypominać
    PIEPRZONY pŁACZNIK MA NOWĄ WERSJĘ
    7.02.001
    a poza tym wszyscy zdrowi

    No i to na ten moment jest wersja obowiązująca, której nie ma na płycie w
    zus. zus dysponuje 7.01 która to tak naprawdę nieobowiązywała nigdy.
    Można było jej nie wgrywać i dokumenty wysyłać.

    Zmiany w 7.02 są takie, że inaczej wygląda wpisanie hasła.
    Inaczej się zaznacza dokumenty dla wielu płatników.
    Nie ma zcna
    Jest inne zwua
    Można wydrukować jedną osobę z korygowanego dokumentu

    Podobno jest przystosowana do podpisu kwalifikowanego.
    Tylko od kiedy to ma obowiązywać i czy wogóle będzie obowiązywać

    --
    Pawełj

  • 4. Data: 2008-01-12 21:08:03
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fmba0u$qd1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zmiany w 7.02 są takie, że inaczej wygląda wpisanie hasła.

    Inaczej? Jakoś nie zauważyłam różnicy.

    > Nie ma zcna

    Nie ma zcZa, jest tylko zcNa

    Tego nie bylo już w wersji 7.01
    Poza tym, tu mogliby poprawić.
    Kiedyś jak się rejestrowało zcza, to potem aby wyrejestrować można było
    zrobić kopię dokumentu i z 1 (zarejestruj) zrobić 2 (wyrejestruj).
    Teraz jak jest zarejestrowanie zcza, to wyrejestrować trzeba w zcna....
    czyli od nowa wszystko wpisywać (a przy tym bład łatwo kliknąć). Mogliby
    przerobić, że robiąc kopię zcza pojawiała by się ona w formie zcna
    (teraz w ogóle kopi zcza nie można zrobić.)

    ?

    > Tylko od kiedy to ma obowiązywać i czy wogóle będzie obowiązywać

    Podpis kwalifikowany ma od lipca już obowiązywać - ale to wielce
    nierealne.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2008-01-12 22:32:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 12 styczeń 2008 22:08
    (autor Nikiel ;-)
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fmb9rp$vo8$1@node1.news.atman.pl>):

    > Inaczej? Jakoś nie zauważyłam różnicy.

    A masz włączoną opcję tego dwustronnego cośtama, co to używa podpisu
    haraczowanego? Bo jak wysyłasz podpisem zusowskim, to jest tak samo.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 6. Data: 2008-01-12 22:35:00
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Inaczej? Jakoś nie zauważyłam różnicy.

    > Nie ma zcZa, jest tylko zcNa
    Masz racje. literki mi sie pomyliły

    > ?
    Jeżeli robi się korekte zestawu rozliczeniowego to do wersji 6 można było
    wydrukować jedną kartkę z korygowaną osobę.
    W wersji 7.01 można zaznaczyć jedną lub kilka osób - te które sie koryguje.
    Wygodna rzecz.

    > Podpis kwalifikowany ma od lipca już obowiązywać - ale to wielce
    > nierealne.

    Właśnie o to mi chodzi - czy jest to już przesądzone czy to tylko projekty?

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2008-01-12 22:36:22
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:fmba0u$qd1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Inaczej? Jakoś nie zauważyłam różnicy.

    No może samo wpisanie jest takie samo bo się pisze hasło z klawiatury. Ale
    okienka ciut inaczej wyglądają :)

    --
    Pawełj

  • 8. Data: 2008-01-12 23:21:59
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fmbflo$a5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    było
    > wydrukować jedną kartkę z korygowaną osobę.
    > W wersji 7.01 można zaznaczyć jedną lub kilka osób - te które sie

    Ale to już wcześniej było: zaznaczało się czy ma wydrukować tylko
    pozycje korygowane czy całość dokumentu. Na pewno coś takiego w 2006
    roku w wakacje było (bo się akurat z 'zawiadomieniem o błędach w
    dokumentach rozliczeniowych' zmagałam)

    > Właśnie o to mi chodzi - czy jest to już przesądzone czy to tylko
    > projekty?

    Na to że od lipca to jest ustawa. Ale chcą to zmienić... i to są
    projekty, a raczej 'głosy ludu', że to w tym terminie nie wypali.

  • 9. Data: 2008-01-13 07:14:28
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Skoro juz przypominasz, to byś napisał, że

    Tomuśśśśśs nieeeee piskaj :))))))))))
    (to z Czterech Pancernych i Psa)

    Pokazałem a Ty pójdziesz na strony ZUS se pobierzesz program,
    se pobierzesz filmy, obejrzysz i se wrzucisz do łeba (sam tego jeszcze nie
    zrobiłem - nie ma czasu na pierdy:))))))))

    A co do tego pieprzonego podpisu to diabli jeszcze na dwoje wróżyli :)))))))

    Większa połowa rozsądku przemawia aby dali sobie Zusy spokój z podpisem
    :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2008-01-13 10:11:25
    Od: "Adam Faszcza" <a...@w...pl>

    A propos nowych wersji Płatnika mam osobiście jedno zastrzeżenie - dlaczego
    ten program sam nie sprawdza w Internecie czy są dostępne aktualizacje??

    Co nie włączę Winampa czy Opery to wyskakuje mi komunikat "nowa wersja, czy
    chcesz zaktualizować?" - a Płatnik nie może :/

    Pozdrawiam!
    Adam