  • 1. Data: 2008-01-12 14:47:39
    Temat: Program do wypełniania PITu
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    1. Jaki jest dobry program do wypełniania pitów na komputerze (chodzi mi
    konkretnie o PIT-36)?

    2. Po wypełnieniu takiego pitu w programie wystarczy już tylko wydrukować go
    i zanieść do US czy jeszcze coś trzeba zrobić?

  • 2. Data: 2008-01-12 14:53:19
    Temat: Re: Program do wypełniania PITu
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-01-2008 o 15:47:39 SERG <m...@p...fm> napisał(a):

    > 1. Jaki jest dobry program do wype?niania pitów na komputerze (chodzi mi
    > konkretnie o PIT-36)?

    IPS PITy (2007)

    > 2. Po wype?nieniu takiego pitu w programie wystarczy ju? tylko
    > wydrukowaae go
    > i zanie?ae do US czy jeszcze co? trzeba zrobiae?

    Podpisać, ew. zrobić przelew z dopłatą jeśli wyjdzie takowa

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-01-12 20:00:50
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    www.pity.pl

    > 2. Po wypełnieniu takiego pitu w programie wystarczy już tylko wydrukować go
    > i zanie?ć do US czy jeszcze co? trzeba zrobić?

    Podpisac !

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/