  • 11. Data: 2007-12-28 15:27:50
    Temat: Re: Ile zarabiam miesiecznie ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Dec 2007 19:59:43 +0100, w <fl0smv$ek$1@inews.gazeta.pl>, "Tojatomas"
    <t...@g...pl> napisał(-a):

    > Zartem sa kwoty,ale potem bedzie mi prosciej obliczyc dokladna kwote,a musze
    > ja miec dokladna(z pewnych wzgledow...nie dotyczacych tej grupy)

    Nie prowadzisz żadnego bilansu "firmy"? To może dopłacasz do swojej DG :)).

  • 12. Data: 2007-12-29 15:05:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 grudzień 2007 19:22
    (autor Tojatomas
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fl0qgb$kc4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jak obliczyc ile mi zostaje na reke?

    Taaaaa.... Sesja się zbliża... Zaliczonko z ekonomii to nie tutaj Panie
    Student.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl