  • 1. Data: 2009-05-07 10:41:14
    Temat: Import aut
    Od: s...@g...pl

    Witam!
    Aktualnie szukając używanego auta dla siebie zacząłem kalkulować ile
    mniej więcej na czysto wychodzą z zyskiem handlarze sprowadzający
    autko w granicach 30000 złotych i wychodzi mi że spokojnie są w stanie
    na jednym zarobić w okolicach 3tyś. Liczyłem koszty dojazdu i
    podstawowych formalności bez opłat w naszym kraju. Teraz zastanawiam
    się jak rozliczają się importerzy z US w naszym kraju i jakie jeszcze
    mogą ponosić koszty? Czy trzeba prowadzić zarejestrowaną działalność
    gospodarczą by sprowadzić autko i sprzedać je w kraju - tylko co wtedy
    z fiskusem?