  • 1. Data: 2004-08-07 07:35:22
    Temat: Instalacja gazowa a odliczenie VAT-u
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    Mam takie pytanie: czy montując w aucie inst. gazową, mogę sobie VAT od tego
    odliczyć ?
    Auto nie jest ŚT tylko prywatnym samochodem wykorzystywanym w firmie (czyli
    kilometrówka).

    Dzięki z góry za wszelkie info !

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-07 08:31:40
    Temat: Re: Instalacja gazowa a odliczenie VAT-u
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Auto nie jest ŚT tylko prywatnym samochodem wykorzystywanym w firmie
    (czyli
    > kilometrówka).
    Jeśli nie jest w EST to nie. Montaż instalacji jest ulepszeniem (co do
    istoty), a nie eksploatacją. Kilometrówką można rozliczyć tylko koszty
    eksploatacji. Są na to wyroki NSA.
    Darek

  • 3. Data: 2004-08-09 19:27:27
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "beetle" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > odliczyć ?
    > Auto nie jest ŚT tylko prywatnym samochodem wykorzystywanym w firmie

    Nie mozesz odliczyc VATU od samochodu który nie jest ŚT

  • 4. Data: 2004-08-09 19:32:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    > tego
    > (czyli

    > Nie mozesz odliczyc VATU od samochodu który nie jest ŚT

    A VAT od napraw, ubezpieczenia itd.?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie