  • 1. Data: 2004-08-06 16:07:02
    Temat: apteki,leki, etc
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    A wiec tak:
    prowadze 2 male budke z roznymi bzdurami, miedzy innymi lekami typu
    przciwbolowego etc.
    1 budka prowadzi sprzedaz hurtowa,
    2 budka sprzedaz detaliczna,
    Zakupy "lekow " mam w budce nr 2, a sprzedaje je w budkach 1 i 2
    Czy musze zatrudniac farmacete i jak to ominac.
    I ewentualnie jaka ustawa reguluje te skomplikowane zagadnienia wytworzone
    przez paranoidalne umysly naszych parlamentarzystow.
    pozdr.
    KJ

  • 2. Data: 2004-08-07 08:08:19
    Temat: Re: apteki,leki, etc
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    Zasadniczo to NTG,

    > A wiec tak:
    > prowadze 2 male budke z roznymi bzdurami, miedzy innymi lekami typu
    > przciwbolowego etc.

    ale zadając takie pytanie musisz okreslić co rozumiesz pod pojeciem "et
    cetera"
    czy to będzie np. morfina, czy aspiryna :)))

    > I ewentualnie jaka ustawa reguluje te skomplikowane zagadnienia wytworzone
    > przez paranoidalne umysly naszych parlamentarzystow.

    Na twoim miejscu zacząłbym od przeczytania ustawy - Prawo Farmaceutyczne.

    pzdr