  • 1. Data: 2004-08-06 13:44:15
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Mam jedno pytanie bardzo wane, jesli mi mozecie pomoc prosze :-)

    Sprzedalem uzywanego laptopa i osoba kupujaca ten sprzet chciala zpisac
    umowe ze w ciagu 30 dni jesli wystapia jakas wada ukryta, bedzie mogl oddac
    spowrotem sprzet a ja mu dam pieniadze. Po 14 dniach umowy jak ten Pan
    wylanczal laptopa i chcial znow wlaczyc lapop umarl.

    Pytanie jest czy ja powinnienem przyjac lapopa i oddac pieniadze czy jednak
    nie? W serwisie powiedzieli ze to typowa rzecz dla tych laptopw ze tak sie
    dzieje z nimi czasami,ale ja przeciez zadnych wad ukrytych nie zatailem.
    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-06 13:49:16
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    i8i wrote:

> [...]
    > jednak nie? W serwisie powiedzieli ze to typowa rzecz dla tych laptopw
    > ze tak sie dzieje z nimi czasami,ale ja przeciez zadnych wad ukrytych

    Jeśli tak się typowo dzieje to jest to właśnie wada ukryta tego typu
    laptopów. Sprawdź czy w umowie jest prawo zwrotu w wypadku "zatajenia
    wady ukrytej" czy w wypadku "istnienia wady ukrytej". Jak sprawdzisz to
    będziesz znał odpowiedź na swoje pytanie.

  • 3. Data: 2004-08-06 15:37:25
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wady ukrytej" czy w wypadku "istnienia wady ukrytej". Jak sprawdzisz to
    > będziesz znał odpowiedź na swoje pytanie.

    Ale o tej wadzie w laptopach nikt nie wiedzial, ani ja ani kupujacy. Ale
    umowe ma tylko ta osoba, ja zadnej kopii nie mam, i jest zatajenia.

    Wiec jest ok ?