  • 1. Data: 2002-04-25 11:39:18
    Temat: Inteligo cd
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    Ostatnio był wątek nt wyższości inteligo nad mbankiem. A więc bank
    wdraża obecnie "jeden z etapów realizacji długoterminowej strategii
    tworzenia instytucji finansowej świadczącej najbardziej kompleksową i
    nowoczesną ofertę na rynku bankowości bezpośredniej w Polsce"
    Szczegóły na WWW.WP.PL

    Sławomir Dąbrowski

  • 2. Data: 2002-04-26 05:22:03
    Temat: Re: Inteligo cd
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:

    >+ Ostatnio był wątek nt wyższości inteligo nad mbankiem. A więc bank
    [...]
    >+ Szczegóły na WWW.WP.PL

    A mógłbyś chociaż dział podać, a jeśli aktualności - to
    kiedy ? (dzień, godzina - bo info mogło zostać "przywalone"
    nowościami !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-26 06:35:31
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-25 13:39, Użytkownik Sławomir Dšbrowski napisał:
> [...]
    > tworzenia instytucji finansowej świadczącej najbardziej kompleksową i
    > nowoczesną ofertę na rynku bankowości bezpośredniej w Polsce"

    Powiedz jeszcze że jest to deklaracja misji????
    Wdrażają ISO? Ratuj sie kto może!
    Po takim bełkocie to wole iśc do BS albo pieniadze trzymac w
    skarpecie. To sie nie może dobrze skończyć.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-04-26 06:36:43
    Temat: Re: Re: Inteligo cd
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    http://bankowy.wp.pl/informujemy.html?P[godzina]=100
    1&P[dzien]=25042002&IN[NEW_ID]=259730&POD=8&b=2

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-04-26 20:33:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Thx. Na osobistym mam >100zł ;>, ale "firmowym" zaczynają
    podpadać; inna sprawa że dopóki użyteczność (filtry, wyciągi)
    konkurenji nie przebije ichniej - to te 4-,01 zł przeżyję :]

    Pozdrowienia, Gotfryd