  • 1. Data: 2002-04-25 10:37:16
    Temat: co to jest program komp. (VAT)
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    W związku z objęciem VATem licencji na programy
    komputerowe tak sie zastanawiam co dokładnie jest
    pod tym pojęciem rozumiane, bo jakoś nie mogę nigdzie
    znaleźć jednoznacznej definicji.
    Pytałem na pl.soc.prawo ale wygląda na to,
    że nikt tam nie wie.
    Czy może być uznana za "program komputerowy" zwykła
    strona w HTMLu ?
    A jeśli nie to co będzie gdy uzupełni się ją np.
    o JavaScript.
    Do tego pozostaje jeszcze problem stron generowanych
    dynamicznie (np.PHP) - ewidentnie "programowo".
    Jak to wszystko interpretować ?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl