  • 1. Data: 2002-04-25 10:42:15
    Temat: W koncu obliczylem PIT-a 36 i ..... strach
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Witam
    Zameczalem Was roznymi pytaniami o PIT-a 36. W konu obliczylem wszystko i
    ..... przestraszylem sie. Panstwo ma mi zwrocic ponad 2.000 zl.
    Sprawdzcie ze mna czy dobrze wszystko zrobilem (podaje swoje zarobki, ale i
    tak sa niskie, tak wiec nie sadze, ze zainteresuje sie mna jakas mafia):
    178. 51.215,30
    181. 25.608,00
    186. 8.744,40

    187. 1.650 188. 3663,47 (uwaga: z dzialalnosci 1114,28 + etat)
    189. 401,47 (ulgi za szkole zony i lekarza)

    194. 3029,46
    197. 3029,46
    198. 5122,50
    199. 0 !
    200. 2093,00 (zwrot!)

    Nie wiedzialem, ze wyjdzie tak duzo zwrotu. Pewnie niedlugo odwiedze moj US
    w celu wyjasnienia.

    Mirek

  • 2. Data: 2002-04-25 10:53:03
    Temat: Re: W koncu obliczylem PIT-a 36 i ..... strach
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Zakładając, że wszystkie wcześniejsze obliczenia, których tu nie
    przytoczyłeś są poprawne (wpłacone zaliczki, dochody, ubezpieczenia
    społeczne) to cała reszta jest OK.
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-04-25 11:19:39
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zakładając, że wszystkie wcześniejsze obliczenia, których tu nie
    > przytoczyłeś są poprawne (wpłacone zaliczki, dochody, ubezpieczenia
    > społeczne) to cała reszta jest OK.
    > Pozdrawiam. Hania.

    Dzieki Haniu za odpowiedz.

    Nie podawalem tamtych danych, bo w ich przypadku trudno popelnic blad. A
    szczerze mowiac, to korzystalem z programu Elfin-a, ktory proawdzi za reke.

    Mirek