  • Data: 2004-03-30 07:48:16
    Temat: Internet + VAT jeszcze raz, ale inaczej
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taką sytuację:
    Prowadzę działalność gospodarczą (KPiR, VAT). W ramach tej działalności
    wykupuję łącze od TP S.A. i jednoczeście użyczam tego łącza osobie
    fizycznej.
    Łącze służy głównie mnie, udostepniam "nadmiar" przepustowości... ;-)
    Oprócz tego mam także inną sprzedaż opodatkowaną. I teraz pytanie:
    jak obliczyć ile VAT moge sobie odliczyć z kosztów tego łącza (abonament,
    urządzenia, itp.) ? Czy jest to tak samo jakbym nie korzystał z tego łącza,
    tylko udostępniał innym ? Z drugiej strony czy trzeba będzie jakoś udowodnić
    w US, że wykorzystanie łącza ma związek ze sprzadażą opodatkowaną ?
    Pozdrowienia,
    --
    K.G.