    From: "kinrei" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Internet i remont
    Date: Tue, 8 Apr 2008 08:39:39 +0200

    Nie mogę się doszukać w archiwum grupy odpowiedzi na moje pytania więc
    pozwoliłem sobie założyć nowy wątek.

    Mianowicie:
    a) internet
    -czy odliczenia za internet liczymy z kwoty netto czy brutto?
    -odliczamy 19% czy 22% ?
    -odliczamy go od dochodu czy od podatku ?
    b)
    -ulgę remontową odliczamy od dochodu czy od podatku ?
    -czy odliczamy tylko te materiały ktore mają 22% vatu czy te z 7 % też ... a
    może tylko te których vat wzrósł z 7 % na 22% ?
    -w której części formularza PIT D wpisujemy te odliczenia?

    Jeśli ktoś pofatyguje się i odpowie ma moje pytania będę bardzo wdzięczny.
    Z góry dzięki