  • 1. Data: 2006-03-03 10:13:52
    Temat: Internet raz jeszcze - plotka?
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Witam.
    I mam pytanko. Z podatku rozliczam sie wspolnie z zona. A internet mam
    zapisany tylko na siebie. Slyszalem, ze w takiej sytuacji nie moge go
    odliczyc. Ze jak rozliczam sie wspolnie z zona, to internet tez musze miec
    zapisany na nas oboje, zeby moc go odliczyc. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2006-03-03 10:36:03
    Temat: Re: Internet raz jeszcze - plotka?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczyc. Ze jak rozliczam sie wspolnie z zona, to internet tez musze miec
    > zapisany na nas oboje, zeby moc go odliczyc. Czy to prawda?

    W PIT są rubryki, co odlicza mąż, a co żona. Dla internetu będzie to PIT-O
    dla osoby na którą jest internet i ta osoba go wypełni.
    Jedynie, co nie można to wypisać też PIT-O na żonę, bo nie ma jej na
    fakturze za internet i z ulgi skorzysta tylko 1 osoba. Ale jeśli rachunki za
    internet za 2005 są mniejsze niż 760 zł, to i tak druga osoba nie
    skorzystałaby z ulgi.