  • 1. Data: 2006-03-03 10:10:41
    Temat: koszta uzyskania...
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJTO]"@poczta.wp.pl>

    Witam.
    W ubiegłym roku miałem dwa zlecenia, w tym jedno dość duże (oba
    informatyczne). W tym czasie byłem studentem.
    W jednym PIT mam koszta uzyskania ~5000zł, w drugim ok. 200zł

    Czy mogę oba wpisać w całości do PIT? Mam program do rozliczeń (IPSy)
    i tam jest mowa o kwocie granicznej kosztów uzyskania...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2006-03-03 10:37:14
    Temat: Re: koszta uzyskania...
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJTO]"@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:du94nn$rdk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > Na serwerze bachus - login taki mam,
    > serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...
    Przy umowie zleceniu nie obowiązuje limit. Sumuje się koszty z wszystkich
    umów i wpisuje.

  • 3. Data: 2006-03-03 11:03:16
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJTO]"@poczta.wp.pl>

    Majkaa napisał(a):

    > Przy umowie zleceniu nie obowiązuje limit. Sumuje się koszty z wszystkich
    > umów i wpisuje.

    Dziękuję. PIT już gotowy :)