  • 1. Data: 2006-03-03 10:44:44
    Temat: udostępnianie sieci - vat
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Witam
    Czy nievatowiec może świadczyć usługę dostępu do internetu?
    Nie mogę nigdzie znaleźć przepisu który nakazywałby wejście w VAT przy
    świadczeniu takiej usługi, ale wolę zapytać bo może źle szukam.
    Może być zwykły rachunek za udostępnianie internetu czy nie?

  • 2. Data: 2006-03-04 22:27:56
    Temat: Re: udostępnianie sieci - vat
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Asmodeusz napisał(a):
    > Witam
    > Czy nievatowiec może świadczyć usługę dostępu do internetu?

    Może

    > Nie mogę nigdzie znaleźć przepisu który nakazywałby wejście w VAT przy
    > świadczeniu takiej usługi, ale wolę zapytać bo może źle szukam.

    Bo nie ma takiego przepisu

    > Może być zwykły rachunek za udostępnianie internetu czy nie?

    Może. Ale taki rachunek nie jest podstawą do ulgi.

    M.

  • 3. Data: 2006-03-07 00:22:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Mar 2006, Asmodeusz wrote:

    > Czy nievatowiec może świadczyć usługę dostępu do internetu?

    Był cyrk z jednym przepisem telekomunikacyjnym, ale AFAIR
    dotyczył nie VATu a PK (konieczności prowadzenia pełnych
    ksiąg, a nie KPiR). Zdaje się że i interpretacje były
    korzystne (że nie każdy dostawca jest "publiczny") i zmienili
    przepis - ale to sprawdź sam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)