  • 11. Data: 2007-03-03 08:28:08
    Temat: Re: Internet w KUP
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Hm... na wszystkich f-rach mam "prywatne" imię i nazwisko... IMO to
    > w niczym nie przeszkadza ;)
    > Chciałeś powiedzieć, że "bez NIP"?
    > To sam ciekaw jestem kompletu stanowisk :)

    To ja może nie tyle w meritum sprawy, a w kwestii formalnej, bo w tym
    wątku nikt jeszcze tego dotknął:
    Akurat na fakturach za usługi telekomunikacyjne NIPu może nie być, nawet
    jeśli są dla firm, wiec jego obecność nie może być moim zdaniem żadnym
    wyznacznikiem.
    Andrzej

  • 12. Data: 2007-03-03 15:28:04
    Od: Martinez <m...@g...com.NOSPAM>

    Dnia 02.03.2007 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > On Fri, 2 Mar 2007, 'Tom N' wrote:
    >
    > OK.
    > Sam faktu wykorzystywania usługi na cele DG IMO (patrz niżej cytat
    > z ustawy!) nie uprawnia do zaliczenia w KUP.
    > Szczególnie, jak ktoś najpierw *pisemnie* (czyli na umowie z odręcznym
    > podpisem) twierdzi, że wydatek ma zamiar ponosić w celu osobistym,
    > a dopiero później przyznaje że tak uzyskane świadczenie PRZEZNACZYŁ :)
    > na cele DG.

    Więc zrobiłem tak:

    F.vat na telefon domowy mam bez NIP - nie wrzucam w koszty.
    F.vat na internet mam z nazwą firmy i NIP - wrzucam w koszty.

    Co będzie to będzie ;)

    Firma o profilu IT, zdalna administracja własnymi systemami + praca
    zdalna. Po to mi internet.

    Martinez

  • 13. Data: 2007-03-03 15:28:47
    Od: Martinez <m...@g...com.NOSPAM>

    Dnia 03.03.2007 ajt <a...@u...com.pl> napisał/a:

> [...]
    > Akurat na fakturach za usługi telekomunikacyjne NIPu może nie być, nawet
    > jeśli są dla firm, wiec jego obecność nie może być moim zdaniem żadnym

    Czy to wynika z prawa telekomnikacyjnego?

    --
    Martinez

  • 14. Data: 2007-03-03 15:34:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2007 15:28:47 +0000, Martinez napisał(a):

    > Czy to wynika z prawa telekomnikacyjnego?

    art. 11 ust. 2 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia
    25 maja 2005r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego
    zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania (...)

  • 15. Data: 2007-03-05 09:16:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Mar 2007, ajt wrote:

    > To ja może nie tyle w meritum sprawy, a w kwestii formalnej [...]
    > Akurat na fakturach za usługi telekomunikacyjne NIPu może nie być

    Trzeba przyznać że cios jest celny :)
    Przypomnę iż preferuję opisywanie f-ry pełną firmą (jeśli jest
    "lub inny opis") co zdecydowanie jest dowodem zamiaru gospodarczego
    nabycia.

    pzdr, Gotfryd