  • 1. Data: 2007-03-02 14:01:42
    Temat: brak akceptacji US wpłaty na fund.remont. rok 2005
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    przeglądałem posty na grupie i natrafiłem na interesujący mnie wątek cyt.

    23 Jan 2005 16:46:22 GMT, w
    Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > Załóżmy, że wszelkie miesięczne opłaty na rzecz wspólnoty wynoszą
    > 100zł w tym 10zł funduszu remontowego. Czy dowodem poniesionych wpłat
    > może być komplet 12 potwierdzeń przelewów bankowych na kwotę 100zł
    > (bez wyodrębnionego FR) plus pisemna informacja od zarządcy, że
    > comiesięczne opłaty wynoszą 100zł, w tym to tyle, tamto tyle, a
    > FR - 10zł?

    >Tak, aczkolwiek US potrafi być upierdliwy i żądać wyszczególnienia FR na
    >przelewie. Ale po piśmie z Min. z intepretacją (chyba 2 lata temu)
    musiałabyś
> [...]
    upierdliwy i żądać wyszczególnienia FR na
    >przelewie. Ale po piśmie z Min. z intepretacją (chyba 2 lata temu)

    Tak się składa, że trafiłem na bardzo "nieprzyjazny" US, który nie chce
    przyjąć moich dowodów wpłaty na fundusz remontowy.Sprawa ma się tak,że część
    tych przelewów dokonałem na wyodrębniony rach.bankowy fund.remontowego
    wspólnoty mieszkaniowej a część z nich była przekazywana łacznie z wpłatą za
    czynsz na rach.wspólnoty/ale służący do opłaty za czynsz/(nie było zawartej
    informacji wyszczeglóniającej, że jest to wpłata na czynsz i
    fund.remontowy,ale to w niczym nie przeszkadzało bo nastąpiło wewnętrzne
    przeksięgowanie środków między kontami wspólnoty,także wpłaty były zgodne z
    należnościami).US nie honoruje też zaświadczenia ze wspólnoty o dokonanych
    przezemnie wpłatach, nie honoruje także dokumentów potwierdzających dokonane
    przezmnie wpłaty -dokonałem opisu tych przelewów tak,aby wszystko było
    jasne dla US,przedstawiłem dokument ze wspólnoty z wyszczególniem wpłat na
    czynsz i fund.remont. Czy jest może ktoś w stanie pomóc wskazując ślad
    istnienia wspomnianego w cytowanym poście pisma z MInisterstwa z
    interpretacją ww.sytuacji,która to mogłoby być kartą przetargową na moją
    korzyść.
    Za wszelką pomoc w tej kwestii dziękuję,

    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-03-02 16:27:55
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzyść.
    > Za wszelką pomoc w tej kwestii dziękuję,

    tu ktos wkleił:

    http://www.impactmedia.pl/forum/dom/index.php/articl
    e.4303.html

    powodzenia

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-03-02 16:37:20
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    i jeszcze jedno pismo MF, wcześniejsze, tym razem tylko w pdf:

    http://podatki.gov.pl/dokument.php?dzial=226&id=1232
    5&PHPSESSID=b64b6b1284bf9aee8022eed51e619679

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-03-03 08:42:01
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Wielkie DZIĘKI za pomoc :-),

    ale znów pojawiła się kolejna wątpliowść mianowicie link 1

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał :
    >tu ktos wkleił:

    >http://www.impactmedia.pl/forum/dom/index.php/artic
    le.4303.html

    datowana treść pisma z MInisterstwa na 5.12.2001, (treść pisma, która
    rzeczywiście by odegrała dużą rolę,gdybym je wskazał w US) natmiast link2

    > i jeszcze jedno pismo MF, wcześniejsze, tym razem tylko w pdf:

    http://podatki.gov.pl/dokument.php?dzial=226&id=1232
    5&PHPSESSID=b64b6b1284bf
    9aee8022eed51e619679

    datowana treść pisma z dnia 26.06.2001, treść bardzo rygorystyczna
    działającą na niekorzyść podatnika,dlatego chyba Min.wydało jeszcze jedną
    interpretację z grudnia 2001-tak tylko myślę(?).
    Czy mogę domniemywać ,że dokument opatrzony młodszą datą odegrałby znaczącą
    rolę w interpretacji przepisów i rzeczywiście mógłby być moim "asem w
    rękawie"jako sprostowanie do dokumentu z czerwca(wg.interpretacji
    czerwcowego dokumentu postępuję US w moim miejscu zamieszkania)???

    Pozdrawiam
    <M>