  • 1. Data: 2007-07-01 07:58:25
    Temat: Inwestycja w obcych środkach trwałych?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy koszt wydzielenia pomieszczenia w biurze (które jest moją
    własnością, ale nie jest wprowadzone do EŚT), przy pomocy ścianek
    działowych nie złączonych trwale z budynkiem będzie traktowane jako
    inwestycja w obcych środkach trwałych? A zamontowanie tam klimatyzatora?
    Również niby nie będzie trwale połączony z budynkiem?

    Dla ustalenia uwagi potrzebuję zrobić po prostu kawałek serwerowni.
    Z płyt karton-gipsowych na stelażach. I wrzucić do środka klimę bo
    trochę ten sprzęt wydziela ciepła ...

    Jak to ugryźć? A może wprowadzić biuro do EŚT? Ale mam przed tym jakieś
    (nieracjonalne?) opory. Czy słusznie?

    Piotrek