    From: Marcin <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Istnieje jakaś abolicja dla fizycznych?
    Date: Tue, 02 May 2006 01:10:42 +0200

    Jakiś czas temu, powiedzmy przez kilka lat 2000-2004 uzyskiwałem pewien
    dochód, który powinienem rozliczyć. Nie był duży, jednak przekraczał
    kwotę wolną od podatku. Nie rozliczyłem go i nie opłaciłem podatku.
    Chciałbym to załatwić i dlatego pytanie - istnieje jakaś abolicja?
    Googlałem, ale tylko posty z 2002 roku i nawet nie wiem jaki los w końcu
    spotkał tamtą ustawę.

    A czy istnieje jakikolwiek inny sposób? Czy jeśli samemu ujawnię owy
    dochód to będę mógł rozliczyć go wg. normalnych stawek czy tylko 75%?

    Niestety istnieje prawdopodobieństwo, że owy dochód wyjdzie na jaw i
    wolę to wcześniej załatwić.

    pzdr
    M.