  • 1. Data: 2004-01-29 07:49:34
    Temat: JAK ZLOZYC KORTEKTE VAT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    No i stalo sie. Zwalilem VAT na maxa i musze zlozyc korekte. Swiadomosc, ze
    jest zwalone uzyskalem dzieki Wam, ale i urzedniczce. Pani w US czeka na
    jakies tam papiery ode mnie. Z tych papierow wyjdzie, ze jest blad w
    deklaracji. Spodziewam sie niezlego trzepania. Jak mam zlozyc korekte.
    1 sposob
    bede ja ja dzis zwodzil pojade na poczte i puszcze listem poleconym
    2 sposob
    pojade z korektami i zloze osobiscie w US
    2 sposobu troche sie obawiam, bo jesli baba bedzie wredna to zrobi mi
    komtrole dzis (nie wiem czy jest to mozliwe) Korekty zlozone w dniu
    ropoczecia kontroli nie maja mocy. Moze jednak wyslac poczta i juto jej dac
    juz kopie? Co robic, kruca bomba, co robic?

    Pozdrowienia
    Adam
    P.S. W sobote jade w gory i bede mial wszystko w DUZYM POWAZANIU :-)

  • 2. Data: 2004-01-29 08:48:13
    Temat: Re: JAK ZLOZYC KORTEKTE VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, Adamski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ ropoczecia kontroli nie maja mocy. Moze jednak wyslac poczta i juto jej dac

    A to na jutro czy na dziś jesteś umówiony ?
    Cóż, pewnie masz trochę stresu na zbyciu :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-29 09:40:12
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > A to na jutro czy na dziś jesteś umówiony ?

    Jestem umowiony na dzis

    > Cóż, pewnie masz trochę stresu na zbyciu :)

    Mam w promocji ze stresem puszka piwa. Dobry, nowy, swiezutki, malo uzywany,
    zwala z nog, dziala lepiej od kawy. Generalnie lepszego stresa ciezko
    znalezc. "Kazdy szczesciu dopomoze, kazdy dzisiuaj wygrac moze."
    Jednak wysle deklracje poczta a jutro pojade sie pokajac i zalacznikiem i
    jakas bajka. Jutro bede mial dzien pokory.

    Adam
    P.S. dzieki wszystkim za pomoc. Jak mi odpusci to poudzielam sie na grupie.

  • 4. Data: 2004-01-29 10:37:07
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Adamski wrote:

> [...]
    >
    > Adam
    > P.S. dzieki wszystkim za pomoc. Jak mi odpusci to poudzielam sie na

    Moze zloz po drodze korekte na dzienniku podawczym
    (wczywsice z "czynnym zalem"),
    pani przywali elegancja pieczatke na kopii i z tym udaj sie do
    Milej Pani w US ktorejprzeciez papiery TEZ musza sie zgadzac.

    Noo.. ale kazdy odpowiada za siebie..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-29 11:31:52
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    dac
    > juz kopie? Co robic, kruca bomba, co robic?

    Jesli pani w US (baba) czeka, a Ty wyslesz jakieś papiery "poza jej
    plecami", to może poczuć sie zlekceważona. Z psychologicznego punktu
    widzenia, wysyłanie papierów poleconym może byc najgorszym wyjściem.
    Ja bym poszedł, skoro jesteś umówiony. Przybrał lichy wyraz twarzy, itp....

    Sprawozdaj, jak się potoczyło.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2004-01-29 13:37:13
    Od: "Neko" <neko@bez_spamu_gamesweek.pl>

    Adamski <a...@w...pl> schrieb in im Newsbeitrag

> [...]
    > 1 sposob
    > bede ja ja dzis zwodzil pojade na poczte i puszcze listem poleconym

    Nie olewaj baby. Bo jak baba wredna to bedziesz mial klopoty :)
    Tak jak koledzy i kolezanki powiedzialy - trzeba pojsc cialem i duchem,
    pokajac sie, prosic o przebaczenie, obiecac poprawe i miec nadzieje ;)
    Ale nie olewaj baby!

    > P.S. W sobote jade w gory i bede mial wszystko w DUZYM POWAZANIU :-)

    Jakbys olal babe to juz lepiej z tych gor nie wracaj ;))

    Powodzenia!

    Neko

  • 7. Data: 2004-01-29 13:42:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Neko wrote:

    > Adamski <a...@w...pl> schrieb in im Newsbeitrag

    > ze
    >

    > Nie olewaj baby. Bo jak baba wredna to bedziesz mial klopoty :)

    naprawde nie wiem czemu o milej pewnie pani, ktora TEZ musi miec w papierach
    w porzadku tak niepochlebnie sie wyrazacie.

    Boguslaw