    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JAK ZLOZYC KORTEKTE VAT
    Date: Thu, 29 Jan 2004 10:40:12 +0100

    > A to na jutro czy na dziś jesteś umówiony ?

    Jestem umowiony na dzis

    > Cóż, pewnie masz trochę stresu na zbyciu :)

    Mam w promocji ze stresem puszka piwa. Dobry, nowy, swiezutki, malo uzywany,
    zwala z nog, dziala lepiej od kawy. Generalnie lepszego stresa ciezko
    znalezc. "Kazdy szczesciu dopomoze, kazdy dzisiuaj wygrac moze."
    Jednak wysle deklracje poczta a jutro pojade sie pokajac i zalacznikiem i
    jakas bajka. Jutro bede mial dzien pokory.

    Adam
    P.S. dzieki wszystkim za pomoc. Jak mi odpusci to poudzielam sie na grupie.