    From: "modina" <m...@m...and.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JAK ZLOZYC KORTEKTE VAT
    Date: Thu, 29 Jan 2004 12:31:52 +0100

    > No i stalo sie. Zwalilem VAT na maxa i musze zlozyc korekte. Swiadomosc,
    ze
    > jest zwalone uzyskalem dzieki Wam, ale i urzedniczce. Pani w US czeka na
    > jakies tam papiery ode mnie. Z tych papierow wyjdzie, ze jest blad w
    > deklaracji. Spodziewam sie niezlego trzepania. Jak mam zlozyc korekte.
    > 1 sposob
    > bede ja ja dzis zwodzil pojade na poczte i puszcze listem poleconym
    > 2 sposob
    > pojade z korektami i zloze osobiscie w US
    > 2 sposobu troche sie obawiam, bo jesli baba bedzie wredna to zrobi mi
> [...]

    Jesli pani w US (baba) czeka, a Ty wyslesz jakieś papiery "poza jej
    plecami", to może poczuć sie zlekceważona. Z psychologicznego punktu
    widzenia, wysyłanie papierów poleconym może byc najgorszym wyjściem.
    Ja bym poszedł, skoro jesteś umówiony. Przybrał lichy wyraz twarzy, itp....

    Sprawozdaj, jak się potoczyło.
    Pozdrawiam
    Tomek