  • 1. Data: 2003-07-01 19:51:52
    Temat: JTT już wygrało - teraz kolej na optimusa? Kluska się cieszy
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    http://nt.interia.pl/news?inf=402472

    ciekawe kto teraz odpowie za całe zamieszanie z Kluską i rzekomym
    wyłudzeniem VAT?

    pozdrav
    eva

  • 2. Data: 2003-07-01 20:32:54
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > ciekawe kto teraz odpowie za całe zamieszanie z Kluską i rzekomym
    > wyłudzeniem VAT?
    KLuska sobie odpuścił, teraz pasie owce
    Pawełj

  • 3. Data: 2003-07-02 09:04:46
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > KLuska sobie odpuścił, teraz pasie owce
    > Pawełj

    nie za bardzo, ciąży na nim zarzut jako na osobie fizycznej i nie ma tu
    znaczenia że akurat teraz już pasie owce.

  • 4. Data: 2003-07-02 09:46:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, tatko1971 wrote:

> [...]
    >+ nie za bardzo, ciąży na nim zarzut jako na osobie fizycznej i nie ma tu
    >+ znaczenia że akurat teraz już pasie owce.

    Jak rozumiałem problem jest odwrotny: to nie państwo może mieć
    pretensje do p.Kluski a odwrotnie. W końcu "wjazd", zajęcie mienia
    i inne takie "niespodzianki" ktoś przygotował i podpisał, a teraz
    wychodzi na to że akcja nie miała podstawy.
    No i ciekawe co byś powiedział jakby się okazało że wojsko zgodnie
    z przepisami zaanektowało ci na 2 tygodnie samochód "bo jest potrzebny".
    Jako jedynemu w całej Polsce pewnikiem ;>
    BTW: ciekawe jaki procent "ludności" zdaje sobie sprawę że
    wojsko to i owo może... a w razie stanów nadzwyczajnych inne
    władze również. I dla jasności - chodzi o to że są obowiązki
    a nie ma przywilejów :> (dla tych na których owe obowiązki
    można nałożyć).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-07-02 12:45:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > i inne takie "niespodzianki" ktoś przygotował i podpisał, a teraz
    > wychodzi na to że akcja nie miała podstawy.

    Przygladając się zasadom funkcjonowania naszego
    państwa (bez)prawa obstawiam, że winnego nie będzie, a już
    o pociągnięciu kogolwiek do odpowiedzialności to w ogóle
    nie ma mowy :-(

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix

  • 6. Data: 2003-07-03 07:25:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ > pretensje do p.Kluski a odwrotnie. W końcu "wjazd", zajęcie mienia
    [...]
    >+ Przygladając się zasadom funkcjonowania naszego
    >+ państwa (bez)prawa obstawiam, że winnego nie będzie,

    Bo go nie ma. Legalnie - nie ma. Nie bez powodu wspominałem
    że mało kto wie co np. "wojsko może"....
    Jak na *.prawo piszę że musi być srodek egzekucji odszkodowania
    jeśli np. zostaje zorganizowana akcja "BSA" i firmie zajmują
    komputery - po czym okazuje się że podstaw do "zajęcia sprzętu"
    na rok czy dwa nie było (i to nawet jeśli stwierdzono niepra-
    widłowości - ja się pytam po co komu zajęcie drukarki ? - a na-
    wet całego PCta - skoro ew. dowód rzeczowy jest na HDD
    i nigdzie indziej) - to zostaję zakrzyczany. Że taki przepis
    mianowicie sparaliżowałby w ogóle działania policji...
    Krótko mówiąc: za delikatnie rzecz określiłeś; u nas w społe-
    czeństwie najwyraźniej *w żadną stronę* nie ma właściwej
    dozy wyobraźni :( i zadowoli się złapaniem kozłów ofiarnych.

    >+ wzjm. Pix

    wzjm, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-07-03 21:15:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bo go nie ma. Legalnie - nie ma. Nie bez powodu wspominałem
    > że mało kto wie co np. "wojsko może"....

    Wojsko pewnie faktycznie może wiele.
    A w naszym chorym kraju nie tylko ono niestety.
    Tym niemniej ktoś tą nagonkę zainicjował, ktoś koordynował
    działania zupełnie niezależnych przecież służb - mniemam że
    dociekliwy prokurator miałby w tym przypadku pełne ręce roboty
    a i byc może kryminałek dałoby się napełnić.
    Oczywiście biorąc pod uwagę, że u nas ostatnio w takich sprawach
    prokuraturze raczej mylą się role z obroną to trudno na to liczyć :(

    (..)
    > Krótko mówiąc: za delikatnie rzecz określiłeś; u nas w społe-
    > czeństwie najwyraźniej *w żadną stronę* nie ma właściwej
    > dozy wyobraźni :( i zadowoli się złapaniem kozłów ofiarnych.

    Taka juz niewdzięczna rola kozłów ofiarnych - to sposób
    znany od wieków i stale zadziwiająco skuteczny.
    Inaczej mówiąc zbiorowa głupota wygląda na pewną cechę
    stałą, niezależną od upływu czasu i w sumie nie jest tylko
    naszą specjalnoscią.

    pozd. Pix