  • 1. Data: 2003-07-01 17:17:38
    Temat: Rząd planuje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...zmianę przepisów przez zastąpienie ustawy o działalności
    gospodarczej....powrócenia do zasad z początku lat 90', tj.
    przywrócenia maksymalnej wolności gospodarczej...
    Tyle rzecznik (słucham dziennika PR1).
    A ja powiem, że tu mi kaktus... jak te lobby które już
    pozałatwiały ograniczenia pozwolą coś zmienić :>
    "Przecież to jest horror" - "jak tak można, takie biura
    turystyczne na przykład" ;> Znaczy: IMHO *nie ma nic za
    darmo*, i albo wróci technologia "widziały gały co brały"
    albo *nie* będzie powrotu do początku lat 90, tyle.
    Zresztą wcale nie jestem przekonany że dziurawość ówczesnego
    prawa (było "bardziej dziurawe" niż dziś, trzeba przyznać :>)
    byłaby dobra :[
    Owszem, jestem omylny ;) - a wy co myślicie o owej
    deklaracji ??
    Będzie musiał każdy szewc wpisywać się do KRS (czy czegoś
    tam), po 1000 zł wpis ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-07-01 19:34:52
    Temat: Re: Rząd planuje...
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.56.0307011909200.-

    > Owszem, jestem omylny ;) - a wy co myślicie o owej
    > deklaracji ??

    Ile już takich "reform" przerabialiśmy? Jak zwykle skończy się na zmianie
    stawek i "ulepszeniach", które będą nam się śnić po nocach :-/. Ale lepsze
    to niż Kołodko.

    Pozdrawiam,
    BaLab