  • Data: 2007-12-27 12:14:29
    Temat: Jak długo trzymać dokumenty po likwidacji w 2001
    Od: "Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Prowadziłem jednoosobowo DG, która została zlikwidowana 7 grudnia 2001 roku.
    Podatek płaciłem na zasadach ogólnych (KPiR), dodatkowo byłem płatnikiem
    VAT.

    Jak długo powinieniem przechowywać dokumentację
    - podatkową,
    - vatowską i
    - ZUSowską (płaciłem tylko ub. zdrowotne)?

    Czy z końcem tego roku mogę już wszystko wywalić, czy jeszcze trzymać?

    Arek