    From: towarzysz Vader <v...@U...rzeszow.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak ksiegowac bez faktury?
    Date: Mon, 25 Aug 2003 22:13:13 +0200

    No wlasnie. Do tej pory regularnie wystawiam mojemu kontraktorowi
    fakturki i jest OK. Od czasu do czasu mam tez jakies mniejsze fakturki i
    tez jest OK. Ale co zrobic, jak kliet sie uprze, ze nie chce zadnej
    faktury? Po prostu chce wykonania uslugi i kasa do lapki? Tak, wiem,
    glupi jestem, ze chce to ksiegowac i jeszcze podatek od tego placic. Po
    prostu jestem ciekaw jak to wyglada "od legalnej strony". Czy mam jakis
    paragon wystawic (jak by on mogl wygladac powiedzmy jako dokument
    jakiegos Worda albo Writera z OpenOffice? :-) ) czy wystawiam fakture...
    ale podpisu od klienta nie bedzie wiec to odpada. Moze jednak powinienem
    jakiegos podpisu rzadac? Poradzcie.

    DG, PKPiR i VAT oczywiscie :-)

    --
    towarzysz Vader - v...@U...rzeszow.net