  • 1. Data: 2007-10-03 13:04:04
    Temat: Jak ksiegowaliscie naprawe bezgot. z AC sam.?
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Mam sam.osobowy w ST. Zrobilem naprawe z mojego AC, bezgotowkowo.
    Zaplacilem w warsztacie sam VAT i dostalem fakture. Z tego co
    sie dowiedzialem to powinienem tez dostac papier z PZU o wysokosci kwoty
    jaka wyplacili warsztatowi, ale mija czas a papieru nie ma.
    Jak to wszystko zaksiegowac? Faktura w koszty, VAT odliczam, a papier z PZU
    powienien byc przychodem? A moze sam VAT odliczyc? Ale jezeli cos nie jest
    kosztem to VATu chyba nie moge odliczyc...
    Moze ktos przerabial?

    and
    KPiR,VAT

  • 2. Data: 2007-10-03 15:52:13
    Temat: Re: Jak ksiegowaliscie naprawe bezgot. z AC sam.?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    and w <news:fe0404$6t0$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > powienien byc przychodem? A moze sam VAT odliczyc? Ale jezeli cos nie jest
    > kosztem to VATu chyba nie moge odliczyc...

    Ja przerabiałem w zeszłym miesiącu.

    Dostałem fakturę, zapłaciłem VAT, wsadziłem netto w inne koszty, VAT do
    odliczenia, TU decyzję przysłało, kwotę (o dziwo była taka jak netto z
    faktury ;>) widniejącą na niej w inne przychody do księgi wpisałem, wpisałem
    w koszty doubezpieczenie, 50PLN za przegląd...

    Tak sie zastanawiam... szkoda była na jaką kwotę netto?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]