  • 1. Data: 2007-10-03 09:27:30
    Temat: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: "Diko" <d...@g...pl>

    Przekażcie dalej!
    http://www.youtube.com/watch?v=A1SZzo0fIJc

  • 2. Data: 2007-10-03 09:32:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 11:27
    (autor Diko
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fdvna4$cnp$1@inews.gazeta.pl>):

    > Przekażcie dalej!

    Ech ta nienawiść polityczna... Już przeciwnicy UPR posuwają się do takich
    ataków na grupach nawet....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 3. Data: 2007-10-03 10:26:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Diko napisał(a):
    > Przekażcie dalej!
    > http://www.youtube.com/watch?v=A1SZzo0fIJc

    a zdajesz sobie miszczu sprawe ze korwin jest za tworzeniem Gett dla
    chorych na aids? Nie kojarzy Ci sie to z fantazjami Hitklera odnosnie
    zydow? Od slow do czynow nie daleka droga, a przed wyborami 2005 tez nic
    nie wksazywalo na to ze kaczynskim odpierdoli.

    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s
    Wysaj to do wszystkich swoich kontaktow co
    tydzien! Pamietaj ze 'Malym ludziom' zalezy na tym by
    jak najmniej wyborców poszlo glosowac ....

  • 4. Data: 2007-10-03 10:37:59
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > a zdajesz sobie miszczu sprawe ze korwin jest za tworzeniem Gett dla
    > chorych na aids? Nie kojarzy Ci sie to z fantazjami Hitklera odnosnie

    Nie jest za tworzeniem gett. Oczywiście wolni ludzie mogliby z
    własnej woli mieszkać w takim getcie, ale państwowe nakazy tworzenia
    takich ośrodków są jak najdalsze od poglądów wyznawanych przez Korwina.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-10-03 10:45:27
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 12:26:19 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

> [...]
    > zydow? Od slow do czynow nie daleka droga, a przed wyborami 2005 tez nic
    > nie wksazywalo na to ze kaczynskim odpierdoli.

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2007-01-11,inde
    x.html

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID163965052,index
    .html

    A potem tutaj się robi z tego takie coś:

    http://www.pozytywni.org/index.php?option=com_frontp
    age&Itemid=1&limit=20&limitstart=20

    Cytat: "Gdyby HIV zabijał po dwóch dniach, nikt by nawet nie dyskutował:
    zarażonych HIV-em izolowano by na oddziałach chorób zakaźnych. Ponieważ
    zabija dopiero po kilku latach - mało kto się tym przejmuje" - pisze J.
    Korwin-Mikke w najnowszym wpisie do bloga.

    Więc radzę czytać teskty źródłowe i próbować je rozumieć.

  • 6. Data: 2007-10-03 10:47:59
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    .pl> napisał(a):

> [...]
    > zydow? Od slow do czynow nie daleka droga, a przed wyborami 2005 tez nic
    > nie wksazywalo na to ze kaczynskim odpierdoli.

    http://korwinmikke.blogbank.pl/2007/09/25/21-pytan/

    nic o żydach tu nie ma :)

  • 7. Data: 2007-10-03 10:57:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Nie jest za tworzeniem gett. Oczywiście wolni ludzie mogliby z własnej
    > woli mieszkać w takim getcie, ale państwowe nakazy tworzenia takich
    > ośrodków są jak najdalsze od poglądów wyznawanych przez Korwina.

    on jasno powiedzial ze by ich umieszcal w jednym miejscu (a to nic
    innego jak getto) i wtedy nikt wiecej by nie zachorowal, az sie nasuwa
    pytanie, co zorbilby ze swoja zona gdyby zachorowala, znajac 'intelekt'
    tego typu osob odpowiedzial by ze jego zona nie puszcza sie z byle kim.

    DO tego dochodzi ignorancja, chodzi o oburzenie ze sn najwyzszy zmienil
    wyrok odnosnie jednego sedziow ze ten byl rzekomo agentem. Tylko w
    opowiadaniu o tym zapomina ze w miedzy czasie zmienila sie definicja
    tajnego wspolpracownika, a to juz mi zalatuje ziobrzeniem prawem i faktami.

    P.

  • 8. Data: 2007-10-03 11:07:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2007-01-11,inde
    x.html

    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID163965052,index
    .html

    "Dlaczego izolujemy chorych na trąd, a nie na AIDS? Z tej prostej
    przyczyny, że 150 lat temu ludzie myśleli o swojej przyszłości - a
    obecnie, mając zapewnioną emeryturę, otoczeni przedmiotami
    "idioten-proof", ufający, że "państwo" myśli za nich - a także, po
    wynalezieniu anty-biotyków, nabrawszy przekonania, że każdą chorobę da
    się wyleczyć - ludzie stali się kompletnie beztroscy. Zgłupieli i
    zdziecinnieli.

    P.Szymon Moleke Nije, który zaraził HIV-em kilkadziesiąt (?) kobiet,
    powinien być, oczywiście, dawno temu, wraz z innymi zarażonymi HIV-em,
    izolowany w jakimś hivisorium - gdzie mógłby spać z każdą kobietą, bez
    obawy, że ją zarazi. Niestety: nasze durne społeczeństwo zaczyna w tym
    momencie bredzić coś o "prawach człowieka". Ciekawe: w przypadku dżumy
    czy "ptasiej grypy" zarażonych bierze się bez pytania za łeb - i
    izoluje. Czemu w tamtych przypadku nikt nie mówi o "prawach człowieka"?

    Dávila się kłania, Dávila!

    A co z ustawą o chorobach zakaźnych? Czy AIDS nie jest chorobą
    "zakaźną"? Jest. To dlaczego się tej ustawy nie stosuje? Czy Minister
    Zdrowia i Minister Spraw Wewnętrznych, którzy nie wydali stosownych
    zarządzeń, nie powinni trafić pod sąd - za zaniedbanie swoich
    obowiązków, nie wykonywanie ustawy - i narażenie tym samym życia setek
    tysięcy ludzi? "

    i czego tu nie rozumiesz?

> [...]
    > zabija dopiero po kilku latach - mało kto się tym przejmuje" - pisze J.
    > Korwin-Mikke w najnowszym wpisie do bloga.

    od samego przebywania w towarzystwie osoby chortej na hiv sie nie
    zarazisz, dopiero wtedy gdy swoim zachowaniem doprowadzi do tego, w
    przeciwienstwie do chorob ze wzgledu na ktore osoby umieszca sie w
    specjalnych osrodkach.
    A walczyc z tym mozna poprzez zmiane prawa i niewspolmiernej kary za
    swiadome zarazenie (kilka smiesznych lat) na kare dozywocia. Wprowadzic
    zamiar ewentualny i obowiazkowe regularne badania tyle ze by cos tak
    cywilowaznego wymyslec trezba miec wiecej niz jeden zwoj.
    To tak jakby chcial zamykac wszystkich dresow majacych 2 metry i iles
    tam w barach bo przeciez tyle osob ginie z rak takich istnieje wiec duze
    prawdopodobienstwo ze spora ilosc osob dzieki temu ocaleje ze sie przy
    okazji skrzywdzi/zgnoi uczciwych obywtalei to juz ignoranta g. obchodzi.

    zwykla demagogia
    P.

  • 9. Data: 2007-10-03 11:11:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > http://korwinmikke.blogbank.pl/2007/09/25/21-pytan/
    >
    > nic o żydach tu nie ma :)

    nie chce przeginac nie bede wiec porywnac do hitlera ale szczezze watpie
    by ten przed wyborami dzielil sie szczegolowo swoimi planami :)

    polecam ksiazke 'proces w norymberdze' a bedziesz nieco ostrozniej
    podchodzil do takich pomyslow

    P.

  • 10. Data: 2007-10-03 11:14:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 3 października 2007 12:57
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fdvsj2$52s$1@inews.gazeta.pl>):

    > on jasno powiedzial ze by ich umieszcal w jednym miejscu (a to nic
    > innego jak getto) i wtedy nikt wiecej by nie zachorowal

    A czy to takie złe? Kwarantanny były znane od dawna.
    Stajemy tu przed niestety bardzo trudnym problemem. Z jednej strony chorego
    żal, z drugiej jeśli będziemy mu pobłażać to narazimy zdrowie i życie
    iluśtam set czy tysięcy istnień ludzkich.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl